AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Hei. Jeg har begynt å løpe mye i ulendt terreng, og da trenger selv mine beskjedne 75A-pupper litt støtte. Sliter inmidlertid med å finne en trenings-BH som både er stramt nok til å holde puppene i ro, men uten smale kanter og sømmer som gnager seg inn i ryggen og sidene. Har sett på noen tester på nett, men der vektlegges det gjerne om de gir nok støtte til store pupper. Men mine små vil også ha en hjelpende, eh, cup Er det noen som har noen gode erfaringer å dele?
Næjøss Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Nå er ikke jeg noen ekspert på sports-bh'er, men jeg kjøper de som man får kjøpt på daglivareforretninger. Pierre Robert heter dem. Nå bruker jeg 80DD/E, og de gir knall støtte og de gnager ikke. Du kan jo sjekke neste gang du er på handletur eventuelt? Utenom så finnes det vell gode bher på sportsforretninger og slikt. Det gjelder å prøve seg fram å se hva som funker. Pupper er svært individuelle http://www.pierrerobert.no/Kvinner/Topper/Sport-Topp/(color)/0 Endret 1. juni 2011 av Næjøss
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg ville brukt en treningstopp i stedet for en treningsbh, siden du ikke trenger noe spesielt støtte. De har brede stropper, er komfortable rundt alle kroppskanter og holder ting på plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå