Gjest Heloise Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Nå leter jeg etter en ny smartphone, med masse gøy. Jeg er litt "semi-nerdete" av meg, men har ikke mye peiling på disse fancy nye telefonene som er ute nå. Jeg har hatt iPhone en stund men vil ikke ha apple igjen. Noen drevne "nerder" som har noe å anbefale? Bryr meg ikke om pris, men innhold, og mulighetene! Gjerne kommende modeller også, MÅ ikke være i salg enda, om det kommer noe snasent snart Sett litt på modeller fra Samsung, HTC, SE og LG, men klarer ikke helt å se for meg hva som er bedre og ikke fullt så bra... 1
DBM Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Samsung Galaxy S II eller HTC Sensation. Akkurat nå er det ingen telefoner rett rundt hjørnet som er verdt å vente på. Jeg ville gått for Samsung'en, men anbefaler deg å google på Samsung Galaxy S II vs HTC Sensation, så får du selv se hvor ulikhetene ligger og vurdere hva som er viktigst for deg. SE og LG ser jeg ikke noen grunn til å vurdere akkurat nå, deres modeller når ikke helt opp til Samsung/HTC.
Marry Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har HTC desire og er storfornøyd. Bortsett fra dårlig batteritid er det en konge tlf. Fin og surfe med, bra meldingssystem og bra kamera..
Henkie Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg er ingen "dreven nerd" overhode, men har vel fått med meg at akkurat nå for tiden er det Samsung Galaxy S II eller HTC Sensation som gjelder. her er en duell mellom de to. Jeg hadde nok valgt Samsungen (dersom jeg skulle kaste iPhonen min vel og merke) Endret 1. juni 2011 av Henkie
Klatt Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Mobili hadde en halvgod test når det gjaldt spesifikasjoner o.l for Sensation. http://www.mobili.no/nyheter/test-htc-sensation-mot-resten/?page=2 Galaxy 2 troner over Sensation på det meste. :<
Gjest Heloise Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Da er Samsungen bestilt! Nå er jeg spent Gleder meg til å få nytt "leketøy" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå