Lillan Skrevet 12. mai 2002 #1 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei!! Jeg er gravid for andre gang ,bare noen uker på vei. Har i det siste fått smertfulle "tak" i maven. Husker ikke at jeg hadde dette sist!! Er det noen som har opplevd eller som vet hva dette er? Synes det er litt ekkelt,er litt redd jeg skal miste det!! Det skjer ofte når jeg sitter og skal reise meg opp,men det går ganske fort over igjen. Håper noen kan svare meg!! Hilsen Lillan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2002 #2 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg gikk gravid for 1 år siden, og var også redd for å miste barnet. Husker at jeg også kjente noen "hugg" i magen i starten, men barnet ble liggende trygt i magen min likevel. Uansett, er det sikkert lurt å stelle godt med seg selv de første ukene. Mvh. Trine-Lise http://babyportalen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Er ikke kommet så langt enda, bare 4-5 uke, og har også opplevd dette. Nån sa at det bare va "innbilte menssmærta" eller nå sånt.. va vest ikke så farli... MvH Litle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Se innlegget "menssmerter ved graviditet". Tror du at dette er det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillan Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei! Det kan nok være det samme.... Merker det mest hvis jeg nyser,hoster eller strekker meg. Da kommer det skikkelige "tak" i maven. Men kan nok tenke meg at det er det samme,blir bare litt redd når en får smerter i maven!! Hilsen Lillan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå