Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig mye ansiktshår, og det er jo ikke akkurat særlig pent. Har hatt det i mange år, men har alltid bare nappet det, og det har fungert greit.

Men, nå har jeg kraftig skjeggvekst på haka. Masse sorte hår, like tett som manneskjegg.

Jeg er gravid og alt av hår overalt er blitt tykkere og vokser fortere. På haka har jeg like mye skjuegg som samboeren, og den siste måneden har jeg barbert det fordi det er for mye til å nappe. Men, det ender med at på ettermiddagen må jeg ta det en gang til, for det vokser himla fort, og synes ganske godt på kvelden om jeg ikke gjør det på ettermiddagen.

Jeg kan jo ikke holde på slik, så jeg kjøpte meg epilator. Må bare si, at selv om den jeg kjøpte var til ansiktet, så anbefales det ikke! Hårene mine satt hvertfall såpass godt at den dro med seg masse hud, og jeg fikk et stort kjøttsår på haka (selv om jeg hadde "spart" håret i tre dager først.

Nå har jeg nappet hår i over en time, men har fremdeles ikke fått med meg alt. Jeg har hørt at man får dekt fjerning av skjemmende aniktshår om man får rekvisisjon fra lege. Er det noen som har noen erfaring med dette, eller noen andre anbefalinger? Jeg har rett og slett ikke råd til å ut med mange tusen kroner for hårfjerning... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...