AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva er forskjellen på gel-negler og acrylic-negler? Hva er mest holdbart? Hva er lettest å få pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Del Skrevet 1. juni 2011 Og hva med silk-negler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 1. juni 2011 #3 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes akrylnegler er pent fordi de blir blankest, men du ødelegger neglene med det... Tror også de egner seg best om du skal sette på tipper. Med gelnegler blir de ikke så tykke og de blir litt mindre blanke. Det ser mer naturlig ut enn akryl. Erfaringsmessig synes jeg heller ikke de har slipt så mye på min negl før jeg har lagt på gele, bare rubba littegranne. Jeg la på gele for noen måneder siden på min egen negl, da var de ikke så veldig lange, men med gele, uten tipper, har de vokst seg lange, og de knekker jo aldri! Må selvfølgelig fylle på en gang i balndt (ca hver tredje uke), men jeg anbefaler absolutt dette! Man får ike sykt lange negler med en gang, men for et varig resultat er dette absolutt å anbefale! Silk-negler har jeg ikke prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 1. juni 2011 #4 Del Skrevet 1. juni 2011 Denne damen har skrevet litt om det her. Ellers så vil jeg si at acryl gjorde langt mer skade på mine negler enn hva gele gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Del Skrevet 1. juni 2011 Det var veldig gode og tydelige svar. Tusen takk!! Da velger jeg gele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå