Gå til innhold

Damer som bråker

Benedicte22

Anbefalte innlegg

Ok, hva er egentlig greien med kvinner på offentlig toaletter?

Det er ikke sjelden jeg er på et offentlig toalett og når vedkommende ved siden av meg lager lyd i det pisset treffer vannet, så begynner hun å trekke noe voldsomt i dopapiret og hoster og harker som hun var døden nær bare for å skjule lyden. (Som jeg forsåvidt hører anyways)

Også er det de da, som med engang blir musestille og holder seg fordi de er redd for å lage lyd når man kommer inn i toalettbåsen ved siden av, og med engang man selv trekker i snormen, presser hun som bare det. Jada, som om jeg ikke hører det heller.

Hvorfor er så mange kvinner slik? Altså, vi vet jo hvorfor dere er der inne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, morsomt at du sier det. Husker jeg pleide å gjøre det før når jeg var yngre. Vet ikke helt hvorfor egentlig, men jeg synes det vel var flaut da :sjenert:

Bryr meg ikke det minste om det nå lenger...når jeg skal tisse, men skal jeg nummer to offentlig (svært sjeldent jeg gjør dette andre steder enn hjemme), så prøver jeg å skjule lydene litt ja. Kanskje vente til jeg hører at jeg er alene osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger kvinner å skjule tisselyder, aldri lagt merke til? Og det har aldri i verden falt meg inn å skjule det. Bommelom ja! Men bimmelim??? Man er jo på do for å tisse...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo mange som har det sånn. Og mange som vil ha på springen mens de tisser. Har dere ikke merket det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, hva er egentlig greien med kvinner på offentlig toaletter?

Det er ikke sjelden jeg er på et offentlig toalett og når vedkommende ved siden av meg lager lyd i det pisset treffer vannet, så begynner hun å trekke noe voldsomt i dopapiret og hoster og harker som hun var døden nær bare for å skjule lyden. (Som jeg forsåvidt hører anyways)

Også er det de da, som med engang blir musestille og holder seg fordi de er redd for å lage lyd når man kommer inn i toalettbåsen ved siden av, og med engang man selv trekker i snormen, presser hun som bare det. Jada, som om jeg ikke hører det heller.

Hvorfor er så mange kvinner slik? Altså, vi vet jo hvorfor dere er der inne.

Huff, "pisset" er et av de styggeste ordene jeg vet om.. Men uansett, jeg er en av disse såkalte bråkebøttene når jeg går på offentlig toalett;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Jeg skjuler aldri lydene på offentlige toaletter, men har begynt å gjøre det hjemme hos folk om jeg veit at det er stille rundt meg/lytt. Faktisk så var det en "pulekompis" som fikk meg på tanken -han setter på vannet om han har folk på besøk hjemme hos seg, liten leilighet, veldig lytt. Og den greia forstår jeg, men offentlige toaletter med ukjente folk er definitvt annerledes og uproblematisk -for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lurt på det der. For å si det sånn, så får det meg bare til å legge enda bedre merke til hva de driver med der inne...

Er visst grusomt flaut med bind-lyder også, uten at jeg ser problemet der heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, bindlyder har jeg aldri lagt merke til før når jeg tenker meg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Rareste jeg noengang har lest. Har aldri, aldri tenkt på det før nå. Jeg lager ikke hostelyder når jeg tisser nei, men har absolutt hørt jenter i båsene ved siden av som gjør det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er visst grusomt flaut med bind-lyder også, uten at jeg ser problemet der heller.

Bindlyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bindlyder?

Hun mener vel lyden når man drar bindet av trusen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bindlyder?

Ja, lyden som kommer idet man drar av det brukte bindet/truseinnlegget fra trusa. Og lyden når man åpner ny(tt) bind/tampong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaunis

Eg setje på springen. Eg klare berre ikkje å slappe av, og då klare eg ikkje å tisse, og då verte eg sint "PISS DÅ FOR HELVETTE!!"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Eg setje på springen. Eg klare berre ikkje å slappe av, og då klare eg ikkje å tisse, og då verte eg sint "PISS DÅ FOR HELVETTE!!"

Hvordan kan du sette på springen i en toalettbås? Tar du den på før du går inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste måten å kamuflere tisselyder på er å slenge masse dopapir i do før man setter seg ned :opplyser:

Når det er sagt, så driter ( :fnise: ) jeg i om andre høret at jeg tisser når jeg er på et offentlig toalett. Herrefred, absolutt alle mennesker tisser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du sette på springen i en toalettbås? Tar du den på før du går inn?

Ofte er det en bås på kvinnetoaletta som har vask. Veldig praktisk ved bytte av OB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, lyden som kommer idet man drar av det brukte bindet/truseinnlegget fra trusa. Og lyden når man åpner ny(tt) bind/tampong.

Ahaaa. Takk for oppklaringen. :)

Har aldri tenkt på engang at det kunne være flaut så derfor jeg ikke forstod. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...