Kindlooks Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Har eksprimentert litt med håret og det ser nå sånn ut: http://bildr.no/view/895174 Svart, rødt og orangebrun. Er så dritt lei den komunegrå etterveksten som hele tiden kommer snikende. Må farge håret hver 3.uke for at det ikke skal se helt forderdelig ut. Vurderer hva jeg skal gjøre. Hører fra andre at jeg kler mørkebrunt/svart veldig godt og det passer forsåvindt til personligheten min og stilen min. Min naturlige hårfarge er blondt "komunegrått". Vurderer fram og tilbake på om jeg skal gå tilbake til blondt selvom jeg ikke er så konfertabel med den fargen.. Men når jeg først har fått det blondt så slipper jeg å farge håret så ofte. Vet da at jeg må stripe det over en lang periode, hvordan vil det se ut under prosessen? Vil helst ha håret mitt mørkt fordi jeg kler det best. Men den etterveksten!! Er det noen farger som etterveksten ikke ser så ille ut på ? Eller evt tips til hva jeg bør gjøre. Har lyst på svart med røde striper, brunt med blonde striper osv osv. Men etterveksten vil jo gjøre at jeg bare har det i 3. uker før jeg må farge på nytt og stripene forsvinner.. Er vel veldig vanskelig å holde svart hår med røde striper vedlike. Huff.. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt. Det har jo 3 forskjellige farger i tilleg så blir sikkert veldig ujevnt om jeg farger det/bleker. Håper noen kan gi meg noen tips til hva jeg burde gjøre. Klarer virkelig ikke å bestemme meg.
KaDust Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Det problemet hadde jeg i mine yngre dager også. Men jeg fortsatte å farge det sort i 5 år, før jeg fant ut at "hey. Jeg kan like gjerne ha naturlig hårfarge med lyse striper og fortsatt se like rocka ut". Så siden har jeg gjort det, og har også innsett at det passer huden min og utseende mitt mye bedre enn den sterke sorte fargen. Men du får nesten bare gjøre som du selv føler for. Om du ikke vil ha blondt hår og ikke vil trives med det, fortsetter du bare å farge det som du gjør nå.
Kindlooks Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 Bestemte meg for å gå for blondt. Så da er frisørtime bestilt og jeg skal ta masse lyse striper over flere perioder Håper sluttresultatet etterhvert vil bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå