AaaaK Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Skal til duden jeg holder på med i helgen. Har ikke vært der på lenge, og han er den beste sexpartneren jeg har hatt noen sinne! Hva hadde du funnet på for å gjøre "det lille ekstra"?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Det er bare å sette rumpa i været. Digg når jenter gjør det når de har klærene på :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg hadde tatt på meg nettingstrømper, tauet han fast til sengen, sittet på ansiktet hans og tvunget han til å slikke meg, før jeg hadde ridd han og avsluttet med en blowjob fra en annen verden. Men det kommer jo litt an på hva slags type han er og hva han liker da. 1
AaaaK Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2011 Tenkte no litt mer kreativt enn en blowjob. Det kommer vel uansett
Stefan Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde tatt på meg nettingstrømper, tauet han fast til sengen, sittet på ansiktet hans og tvunget han til å slikke meg, før jeg hadde ridd han og avsluttet med en blowjob fra en annen verden. Men det kommer jo litt an på hva slags type han er og hva han liker da. Puh... Henger meg på denne... :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Litt utennom tema, men jeg spør likevel. Når du har pulevenn og plutselig blir tilfeldigvis kjent med Mr.right på jobben. En dritkjekk person på jobben du kunne tenke deg å bli kjæreste med. Når og hva gjør du. Får du ikke dårlig samvittighet av at du har en pulevenn samtidig som du flørter med en annen på jobben?
Stefan Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Litt utennom tema, men jeg spør likevel. Når du har pulevenn og plutselig blir tilfeldigvis kjent med Mr.right på jobben. En dritkjekk person på jobben du kunne tenke deg å bli kjæreste med. Når og hva gjør du. Får du ikke dårlig samvittighet av at du har en pulevenn samtidig som du flørter med en annen på jobben? Den dagen flørten med Mr. Right blir noe mer enn bare en flørt, ville jeg kuttet ut pulevennen. Jeg opplevde ei som etter et par dater fremdeles ikke hadde gitt opp gammel moro, så jeg dumpet henne. Det vitner om særdeles liten seriøsitet for min del. 1
AaaaK Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2011 Puh... Henger meg på denne... :gjeiper: Mer dette jeg har i tankene ja! Men gjerne noe mer tips i denne duren Og når det kommer til det med pulevenn så må jo de dumpes etter hvert, men personlig så kan det vente til man vet hvor man står med kandidat nr. 2 Mange pulevenner er tross alt innmari gode i senga, så vanskelig å bare kvitte seg helt med dem også.
Gjest Katten. Skrevet 1. juni 2011 #11 Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde tatt på meg nettingstrømper, tauet han fast til sengen, sittet på ansiktet hans og tvunget han til å slikke meg, før jeg hadde ridd han og avsluttet med en blowjob fra en annen verden. Men det kommer jo litt an på hva slags type han er og hva han liker da. Weeee, elsker når Madammen binder meg fast og tar kontrollen! Kan også anbefale massasjeolje (helst etter sex - men uten at han har kommet - da den ikke gjør seg så godt inni jenter) og at du piner han i lang tid før du lar ham komme.
Spekulur Skrevet 1. juni 2011 #12 Skrevet 1. juni 2011 Katten Så hyggelig at også pensjonistene har begynt å sexblogge! På tide.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2011 #13 Skrevet 1. juni 2011 Og når det kommer til det med pulevenn så må jo de dumpes etter hvert, men personlig så kan det vente til man vet hvor man står med kandidat nr. 2 Mange pulevenner er tross alt innmari gode i senga, så vanskelig å bare kvitte seg helt med dem også. Herregud. I dag har de fleste pulevenner i 20-årene og alle driver på som dette? En syk verden vi lever i. Er ikke mye verdt å finne seg kjæreste når det skal så lite til for folk å bytte partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå