Gå til innhold

hvordan oppbevarer dere småting som kontorsaker, sy saker ol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en storopprydning av leiligheten, og lurer på hvordan dere oppbevarer kontorsaker, batterier, sy saker og alt av små saker. Prøver at alt skal ha sin faste plass, og bør jeg sette ting lett tilgjengelig, eller sette det på kontoret?

Setter kjempe pris på alle tips:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har en storopprydning av leiligheten, og lurer på hvordan dere oppbevarer kontorsaker, batterier, sy saker og alt av små saker. Prøver at alt skal ha sin faste plass, og bør jeg sette ting lett tilgjengelig, eller sette det på kontoret?

Setter kjempe pris på alle tips:)

Jeg er veldig fornøyd med en løsning som vi har. Vi har kjøpt mange små, gjennomsiktige bokser fra Ikea (i hard plast, med hvite lokk, og mulighet for tredeling av selve esken med små, gjennomsiktige skillevegger). Fant dem på kjøkkenavdelingen. Disse har vi satt oppå hverandre på noen hyller i et skap i gangen. Pga at de er helt gjennomsiktige, er det lett å se hva som er inni. Jeg har en boks med sysaker, en med batterier, en med spiker, skruer etc, en med taperuller og limtuber, og så videre, en med småverktøy som skrujern, tapetkniver etc. For første gang klarer jeg å finne alt jeg trenger på kort tid!

Finnes sikkert lignende bokser mange steder.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med en løsning som vi har. Vi har kjøpt mange små, gjennomsiktige bokser fra Ikea (i hard plast, med hvite lokk, og mulighet for tredeling av selve esken med små, gjennomsiktige skillevegger). Fant dem på kjøkkenavdelingen. Disse har vi satt oppå hverandre på noen hyller i et skap i gangen. Pga at de er helt gjennomsiktige, er det lett å se hva som er inni. Jeg har en boks med sysaker, en med batterier, en med spiker, skruer etc, en med taperuller og limtuber, og så videre, en med småverktøy som skrujern, tapetkniver etc. For første gang klarer jeg å finne alt jeg trenger på kort tid!

Finnes sikkert lignende bokser mange steder.

takk for svar:) skal en tur på ikea når jeg får lønn å se hva jeg finner:)

Skrevet

Jeg kjøpte ett sett med 3 verktøykister i plast. Det største har samboer overtatt.... Det mellomste har jeg eget verktøy i, som hammer, batteridrill, bits, ulike skrujern, tang, skruer og småspiker, kroker osv.

Det minste har jeg sysakene mine i ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånne små trekommoder fra Ikea, lurer på om de er i Norden-serien, men ikke helt sikker. De kan stå i en bokhylle og har mange rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...