Gå til innhold

Svarfrist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarfristen for gjestene våre er i dag. Mangler fortsatt noen svar, men tenker at personene kan få noen dager til før vi purrer på dem. Men hva skal vi si når vi purrer? Skal vi ringe eller sende melding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår svarsfrist er også i dag og kommer nok også til å vente noen dager. Siden det er så få det gjenstår å høre fra tror jeg nok bare at jeg formulerer alt ettersom hvem det er til. Ikke helt sikker på hvordan jeg skal legge det opp selv, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi hadde også frist i går :-) Tenker også å vente noen dager. Tror jeg bare sender en tekstmelding og hører på fredag eller lørdag.

Skrevet

Vi har og svarfrist i dag. de skal få dagen i dag, og noen dager til før vi ringer dem. Snakket med noen i går.

Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Svarfrister er lette å glemme, særlig hvis det er en stund siden invitasjonene ble sendt ut. Var jeg invitert, ville jeg satt stor pris på en påminner i morgen eller i overimorgen.

Om du skal ringe eller sende melding (eller kanskje en mail), kommer litt an på hvem det er, synes jeg.

Venner kan man gjerne sende en SMS til, mens (eldre) slektninger trolig setter pris på en telefonsamtale.

Og hva skal man si?

Hei! Jeg sitter med gjestelista for bryllupet vårt, og lurer på om dere kommer. (Eller liknende...)

Endret av Spinell
Skrevet

Vi minte alle de som ikke hadde svart to uker før fristen gikk ut. Da fikk jeg mange "Det var bra du sa, det hadde jeg helt glemt! Selvfølgelig kommer jeg/vi". Tror nok ikke det er noe problem om du ringer og spør nå. :) Jeg sendte forsåvidt mesteparten av "purringene" på facebook, men det var da folk på min egen alder (begynnelsen av 20åra), så ingen sure miner der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...