AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 For en merkelig situasjon! Har via felles venner på fb kommet i kontakt med en type, som jeg føler meg utrolig på bølgelengde med, og som egentlig gir meg sommerfugler i magen... Vi har daglig kontakt via fb/ sms, har bare visst om hverandre en ukes tid... Mye humor og fleip. veldig god tone. Men nå blir det mest sannsynlig til at vi treffes til helga og jeg kjenner at jeg nesten ikke vil.... Er så redd for at magien skal bli brutt på en måte Noen som har hatt god kjemi på nett og opplevd fullstendig fiasko face to face???
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Ja. Fantastisk kjemi på nett, dvs. msn i timesvis daglig i tre måneder. Møttes, og levde en stund på "bølgen", men etter et par-tre måneder (vi møttes vel 4-5 ganger i løpet av den tiden) skjønte vi at vi ikke var noen god match overhodet. Det var litt skuffende, egentlig.
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Ble kjent med samboer på nett. Vi skravlet sammen på msn, sms og telefon i 3 måneder før vi møttes. Var bekymret for det samme som deg, TS, men for oss var det full klaff IRL også. Du må jo bare møte han og se hva som skjer. Den som intet våger osv
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 TS her.... Veldig rart å føle en sånn connection med noen jeg ikke har møtt... Det har jeg ikke opplevd før. Var det ikke utrolig nervepirrende å skulle møtes??? Skjønner nesten ikke hvordan jeg skal våge det... Uten å drikke meg dritings... ( som jeg SELVFØLGELIG ikke har tenkt til )
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har selv vært igjennom dette å det var bare helt utolig!:D Alt stemte! Sexen var god å han var utolig, akkurat som på nett/mel! Så du må bare hoppe i det, funker det ikke så funker det ikke. Å hvis det funker, så er jo det kjempe:) Bedere å prøve enn å angre i ettertid:)
KikiEco Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ble kjent med en fyr på nettet. Og vi skravla masse, i timesvis om alt fra det trivielle til det svært personlige. Så gjett om jeg gledet meg til å møte han. Og gjett om det ble totalfiasko.Så mitt råd til alle som nettdater er møt personen du er interessert i fort før du "lager" en person ut i fra samtaler dere har på nettet og en catchy profil. Endret 1. juni 2011 av KikiEco
Gjest Heloise Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Jeg møtte kjæresten (nå også samboeren) min online. Ikke via noen nettdatingside eller facebook, men fremdeles online. Vi snakket hver dag, tekstet, og så hverandre ikke bare på bilder men også webcam. Så fysisk var det ikke noe sjokk da vi møttes (somd et kanskje er for noen?). Vi har vært sammen i snart 2 år (tickeren min er ikke hvor lenge vi har vært sammen, bare så det er nevnt.) Funket for oss, funket for andre, funker ikke for alle. Men det gjelder jo folk man ikke har møtt via nett også så ikke tenk for mye på "vi møttes via nett!", kjemi er kjemi, så møt han for å finne ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå