cha Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Har bestemt meg for å kjøpe skritteller. Vil ikke bruke mer enn ca 300. Har noen noe erfaringer? Hvor bestillte du? Vil ha rask levering. Svar taes imot med tusen takk:-)
PepsiMax Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 sjekk ut dytt.no! Kjempe kjekt for å få litt mer ståpåvilje
Essie_ Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Har selv den fra Omron. Koster 399 mange steder, men tror Vitus apotek har den til 299. Den er helt grei, men dyr..? Ellers har jeg hørt mye bra om dytt.no. Ser at man kan kjøpe kun skritteller der også..
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg kjøpte en billig fra skritteller.no og fikk vel akkurat det jeg betalte for. Men den fungerer som den skal og kundeservicen der er kjempebra! Jeg sendte spørsmål om innstilling av funksjonene (vekt og skrittlengde) på en lørdag og allerede på søndag fikk jeg svar. Min kostet 99,- og viser antall skritt, kilometer/miles og ca antall kalorier forbrent. Helt grei dings til en billig penge, men så er jo jeg bare en hobbymosjonist og trenger ikke noe mer avansert
Foods of Norway Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Eg har Omron sin, og er veldig fornøgd med den. Har fleire venninder, mamma, niese ++ som har den og. Veldig greit at ein får opp aerobicsteg også. Pluss for at den nullar seg ut automatisk ved midnatt, og ein kan sjå 7 dagar tilbake i tid. Har hatt min i 4(?) år, og den er framleis like god. Er veldig nøyaktig og passe sensitiv. Har hatt skrittellar frå dytt.no og LHL også, men dei var eg ikkje like fornøgd med. Men anbefalar å vere med på dytt.no altså. Veldig god motivasjon!!
Brunhilde Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Har jeg vært veldig uheldig, eller er det andre som også syns at den fra Omron bruker mye batteri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå