Gå til innhold

i.d. Bare Escentuals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd makeupen deres? Fornøyd / misfornøyd? Tittet på den hos hudpleieren i dag og fikk lyst til å prøve...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den ja. Liker den veldig godt fordi den er så lett, også får jeg ikke urenheter av den som jeg ofte får av annen make-up. Foundation-pudderet er en av mine favoritter.

Skrevet

En ting jeg ikke liker er at børstene man må kjøpe med røyter sinnsykt mye.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvordan er finishen? Jeg har hørt at foundationpudder av den typen er rimelig glitrete. I tillegg lurer jeg på hvordan holdbarheten er.

Skrevet

Det gir en matt finish, og holbarheten er god. Gå til en hudpleier og får lagt den i ansiktet så ser du hvordan det blir.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg var innom hudpleieren i dag for å kjøpe den rikeste Nutri-Délicen, men den var utsolgt (UTSOLGT!) :( da så jeg en reklame på utsiden for Bare Escentuals. Spesielt det at de ikke framkaller kviser/allergier er interessant. Men egentlig synes jeg kremfoundationen til Kanebo er super, og der har jeg også funnet en farge som passer meg perfekt.

Hvordan er fargeutvalget i foundationpudder?

Skrevet

Så ut som om de hadde mange farger der jeg var ihvertfall. De selger den forresten på Essentialdayspa også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...