Envy Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Åh!!! Jeg har rotet bort kabelen til mobilen min, og skulle ha lagt over en film på pc'en, tenkte derfor jeg skulle være lur da og legge den over via bluetooth, men jeg får jo f*en ikke på bluetooth på pcen?? Har søkt opp bluetooth, og da kommer det opp som program, har dobbeltklikket, enkeltklikket, høyreklikket og trykket kjør, har forsøkt åpne som admin, har prøvd ALT, men får det ikke på!! Søker og søker med mobilen, menb ingen bluetooth enhet blir funnet. Det er heller ingen knapp på selve pcen, har saumfart den for det allerede. Har en ny acer aspire, om det har noen relevans... Noen som vet, før jeg går på veggen her?
feuerstein Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Har du nøyaktig modellbetegnelse på den Aspiren?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Min 4 år gamle Acer aspire har ikke bluetooth. Jeg kjøpte en sånn dings som man putter i USBen og det funket. Men den har ikke blitt så mye brukt akkurat..
aluminium Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Det er vel ikke tilfeldigvis en iPhone du skal overføre fra? I så tilfelle går det ikke.
Gjest Heloise Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Det er ikke sikkert laptopen din har BT, og som Aluminium sier, hvis det er iPhone går det ikke. Da gjenstår det bare å finne den hersens kabelen da! (Jeg vet alt om å rote bort kabler! Argh...)
Envy Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2011 Takk for svarene jenter Jeg fikk det til etter en del knot, men det viste seg egentlig å være så enkelt som Fn+F3 Detter er en splitter ny acer aspire, så visste at det måtte være BT, men når man aldri gidder å ta vare på bruksanvisning på ting, blir man vel bitt litt i baken fra tid til annen Nei, var ikke Iphone, men Samsung
Gjest Heloise Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Ååååh Du gjorde "en Heloise"! Gratulerer hihi. Var sånn jeg etter mye om og men fant webcamet på kjærestens laptop. Jeg hadde kjøpt laptop til han da han skulle flytte til Asia, sånn at vi kunne skype og se hverandre... Men jeg fant fanken tute ikke webcammet! Jeg leser jo aldri bruksanvisniger. Jeg fikk panikk! Trodde jeg hadde kjøpt katta i sekken Men neida, det var denne berømmelige "fn" tasten da. Hurraaaa
Envy Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2011 Fn tasten er virkelig handy altså, om man bare hadde visst alle kommandoene den gir tror jeg omtrent ikke man hadde trengt mus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå