Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som mange andre, overnappa bryn og angrer på det mer enn noe annet jeg har gjort... Har vært sånn i 15 år nå. Det siste året har jeg spart og spart, men hjelper lite... Har sånne små huller som jeg må bruke brynsskygge eller blyant på. Jeg blir sjelden fornøyd og syns det er no skikkelig HÆRK å måtte gjøre daglig. Hvertfall for meg som bruker lite sminke til daglig. :tristbla:

Prøvde å farge de selv i går og det ser litt bedre ut pga fargen som sitter i huden, men likevel...

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har slitt med dette i 15 år burde du kanskje vurdere å gjøre noe permanent som å tatovere bryn.. ?

Skrevet

Har vurdert det, men har sett så mye skrekkeksempler! Hva om det IKKE blir bra da? :sjenert:

Skulle gjerne gjort det, men da må jeg være 110% sikker på at jeg blir fornøyd.

Jeg har ikke spart i 15 år altså, jeg har nappet i 15 år og spart i ett år.

Skrevet

Min mor gjorde dette for ikke så lenge siden og resultatet overrasket meg.. Det så virkelig naturlig ut, samtidig som hun fikk rammet inn ansiktet slik at hun plutselig så flere år yngre ut..

Hun gjorde det hos denne dama:

http://solhegge.com/

Skrevet

Prøvedenne kanskje? Synes ikke tatoverte bryn ser fint ut.

Skrevet

Hvis du har nappet brynene for lenge er det jo en fare for at de ikke vokser ut igjen har jeg hørt. Synes ett år med sparing høres litt vel lenge ut mt at det ikke har kommet nye hår? Sier meg enig med de andre ang at du kan vurdere permanent sminke (gå i så fall ikke til "hvem som helst"..)

Men mitt personlige tips er å bruke vaselin. Kan ikke gi noen god forklaring på hvorfor det virker eller noe sånt, men jeg gjør i hvert fall dette når jeg føler at jeg har overnappet brynene. Da smører jeg på vaselin på brynene (og huden der det er "overnappet") f.eks. før jeg legger meg. Jeg opplever at hårene vokser veldig mye raskere da :) Du kan jo i alle fall gjøre et forsøk på dette i noen uker kanskje. Men som sagt, hvis det ikke har vokst noe på ett år så kan jeg ikke akkurat garantere at dette tipset funker for deg.

Skrevet

Jeg har enda til gode å se et eksempel på permanent makeup som ser bra ut, tatoverte bryn vil sannsynligvis se verre ut enn tynne, overnappede bryn. Det må da finnes noen andre behandlinger i 2011? Extensions for øyenbryn eller noe?

Btw, hvis å overnappe øyenbrynene dine er det du angrer mest på å ha gjort i ditt liv til nå, misunner jeg deg virkelig.

Skrevet

Btw, hvis å overnappe øyenbrynene dine er det du angrer mest på å ha gjort i ditt liv til nå, misunner jeg deg virkelig.

:ler:

My mistake... :rodme: Ble litt ivrig her.. :kaklehone:

Men når jeg snakker utseendemessig så er det det.

Jeg har også tilgode å se bra, permanent makeup. Som du sier; 2011!!! Må jo være flere alternativ? :heks:

Skrevet

Kanskje du husker dine naturlige bryn som større enn de egentlig er?

Skrevet

Kanskje du husker dine naturlige bryn som større enn de egentlig er?

Haha, de var digre! Ser det på alle 3 barna mine. de har samme som jeg hadde da jeg var 12, men de er gutter så det gjør ikke noe. Har nappa di for mye over for lang tid. Angrer så jævli! Er mye finer med naturlig store bryn... :snurt:

Skrevet

De sier at om du overnapper i mange år vil til slutt hårveksten i området forsvinne og ikke komme tilbake (ikke på veldig lenge iallefall!) Det er vel bare to ting å velge mellom, det er å bruke permanent makeup, og å prøve å spare ennå lenger og håpe på det beste.

Ellers ser jeg vel ikke heelt problemet med å tegne på øyenbrynene hver dag, det tar jo toppen ett minutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...