Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt å kjøpe nye renseprodukter, da jeg har brukt Babor en god stund nå, og vurdere derfor å prøve ut ett annet merke. Tenkte på Dermalogica, men prisen ga meg en lettere bakoversveis, og da jeg heller ikke er plaget sterkt med kviser, fant jeg ut at jeg bør satse på noe annet. Hva med Shiseido? Var på ett parfymeri idag, som fortalte at de hadde hatt en kunde inne, som lenge hadde slitt med urenheter, men etter at hun begynte på Shiseidos-renseprogram (Pureness) ble hun helt fin og plettfri. Bør jeg ta dette med en klype salt, eller er disse produktene virkelig så virkningsfulle som hudpleieprodukter?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan kjøpe Dermalogica på lookfantastic .com til halv pris ca.

Shiseido kan du kjøpe billig på strawberrynet.com

Skrevet

Det varierer vel fra person til person hva som virker og ikke virker, men jeg personlig er i hvert fall veldig fornøyd med Pureness-serien til Shiseido.

Skrevet

Tok en titt på lookfantastic.com, og strawberrynet.com, men tenkte at dersom jeg skal kjøpe rens, tonic og fuktighetskrem blir dette selvsagt billigere, men skal man plusse på toll (evt. andre utgifter med tanke på frakt) blir dette dyrt. På toppen av det, hørte jeg en skummel historie fra noen her som hadde handlet på strawberrynet.com og hadde ikke fått produktene som de bestilte, men det var allikevel trukket penger på kontoen (:roll:)

Er jeg helt på jordet nå jeg eller?

Skrevet
Hei!  

Har tenkt å kjøpe nye renseprodukter, da jeg har brukt Babor en god stund nå, og vurdere derfor å prøve ut ett annet merke. Tenkte på Dermalogica, men prisen ga meg en lettere bakoversveis, og da jeg heller ikke er plaget sterkt med kviser, fant jeg ut at jeg bør satse på noe annet. Hva med Shiseido? Var på ett parfymeri idag, som fortalte at de hadde hatt en kunde inne, som lenge hadde slitt med urenheter, men etter at hun begynte på Shiseidos-renseprogram (Pureness) ble hun helt fin og plettfri. Bør jeg ta dette med en klype salt, eller er disse produktene virkelig så virkningsfulle som hudpleieprodukter?

Takk for svar!

ja. ta absolutt alt parfymeridamer sier med en spiseskje salt, minst.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hva som virker og ikke virker, er individuelt, til tross for hva parfymeridamer måtte hevde. :wink:

Hvilken tilstand huden er i, er avhengig av så mye mer enn hva slags hudpleieprodukter man bruker, og spesielt av hormoner, om man røyker, er utsatt for mye UV-stråling, får nok søvn, er utsatt for stress, osv. Det viktige er å rense huden grundig med milde produkter hver kveld.

Pureness er en serie jeg har hørt mye positivt om, men man kan uansett ikke forvente mirakler fra en hudpleieserie. Ellers liker mange her inne Dermalogica, men personlig synes jeg produktene derfra er helt greie, ikke mer enn det.

Det med å ikke forvente mirakler kan jeg skrive under på etter å ha brukt en krem fra MD Formulations med fruktsyrer i. Den skal gjøre huden mindre tørr og mer mottakelig for pleiestoffer, men framgangen er bare marginal, synes jeg.

Moral: Finn produkter som passer deg og din hud. Ikke bruk aggressive renseprodukter som forstyrrer PH-balansen i huden, og vær tålmodig, så ser du sikkert resultater.

Lookfantastic er forresten en VELDIG bra side :D

Skrevet

Faktisk kjøpt nesten hele Tea Tree serien fra Body Shop jeg. Og er fornøyd :D

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Mitt endelige valg har nå falt på Shiseido Pureness- serien, og har da tenkt å bestille fra strawberrynet.com. Men hvilke produkter kunne ha passet til min blandings/kombinasjons hud, som er litt tørr ytterst men litt fetere innerst?

Hvordan blir det med frakt da, er det gratis uavhengig av hvor mye man bestiller (pris)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...