AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei! Er det noen som har litt peiling på drømmetyding her? Jeg føler at jeg har drømt mange ganger nå at jeg "drukner under snøen". Dvs. jeg står oppå et snødekt landskap, tar ett skritt bortover og da faller jeg gjennom og blir dekket av snø på et øyeblikk. Ingen hører ropene mine for det skjer så fort. Hva kan dette bety? Skjønner jo at det ikke er bra...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Det var så rart, for jeg kom på det midt på dagen i dag...da jeg var våken. Følte at jeg hadde drømt det mange ganger, og det stemmer nok. Jeg har bare ikke "husket det" før i dag. Ekkelt. Har du drømt det i spesielle perioder, Daniel? Kanskje jeg "bare" er stresset? Men for en jævlig drøm...på repeat. Kanskje det ordner seg når det blir sommerferie..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Drukning Drukningsdrømmer kan bety at du står ovenfor personlige forhold som er vanskelige å håndtere. Vann er et vanlig symbol på følelser, og havet er symbolet på det ubevisste. Kan dette stemme da?
Daniel84 Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Det var så rart, for jeg kom på det midt på dagen i dag...da jeg var våken. Følte at jeg hadde drømt det mange ganger, og det stemmer nok. Jeg har bare ikke "husket det" før i dag. Ekkelt. Har du drømt det i spesielle perioder, Daniel? Kanskje jeg "bare" er stresset? Men for en jævlig drøm...på repeat. Kanskje det ordner seg når det blir sommerferie.. Er ikke sikker, har egentlig tenkt noe spesielt over når jeg har drømt det, for det har vært ganske ofte til tider. Drømmer ikke at jeg blir dekt av snø jeg da, drømmer vanligvis bare at jeg faller maaaange meter ned i snøen og ikke kommer meg opp igjen. Jævlig drøm ja, får håpe det ordner seg når det blir sommer og snøen smelter 1
Gjest sue84 Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Snø betyr stort sett hell. Spiser du snø kan du bli trist. Hvis det snør må du være diplomatisk for å unngå å bli flau. Dyp snø betyr hardt arbeid etterfulgt av stor suksess. Det samme gjelder for en snøstorm. Snø om høsten symboliserer lykke. Om vinteren betyr snø suksess etter små problemer. Hvis det er vår vil du uventet tjene penger på noe. Drømmer du om snø om sommeren vil du gjøre det bra i forretninger. Drukner du i en drøm kan du synes synd på deg selv eller så kan du få problemer. Drukner du noe vil du få en forandring i livet. Blir du reddet vil en god venn hjelpe deg. Se også vann.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Snø betyr stort sett hell. Spiser du snø kan du bli trist. Hvis det snør må du være diplomatisk for å unngå å bli flau. Dyp snø betyr hardt arbeid etterfulgt av stor suksess. Det samme gjelder for en snøstorm. Snø om høsten symboliserer lykke. Om vinteren betyr snø suksess etter små problemer. Hvis det er vår vil du uventet tjene penger på noe. Drømmer du om snø om sommeren vil du gjøre det bra i forretninger. Drukner du i en drøm kan du synes synd på deg selv eller så kan du få problemer. Drukner du noe vil du få en forandring i livet. Blir du reddet vil en god venn hjelpe deg. Se også vann. Vel, jeg fikk nettopp A på en eksamen... og hadde jobbet masse. Ikke bare med den, men med mange! En døgnrytme vil vel kanskje også hjelpe meg 1
Daniel84 Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Vel, jeg fikk nettopp A på en eksamen... og hadde jobbet masse. Ikke bare med den, men med mange! En døgnrytme vil vel kanskje også hjelpe meg Grattis !
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #13 Skrevet 6. juni 2011 Takk! Jeg drømmer også "vanligvis bare at jeg faller maaaange meter ned i snøen og ikke kommer meg opp igjen."
Daniel84 Skrevet 6. juni 2011 #14 Skrevet 6. juni 2011 Takk! Jeg drømmer også "vanligvis bare at jeg faller maaaange meter ned i snøen og ikke kommer meg opp igjen." Vi får bygge oss en snøhule og holde hverandre med selskap.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #16 Skrevet 7. juni 2011 Kanskje du føler at fundamentet du lever på ikke holder mål, at det kan bryte sammen under deg når som helst, og det er ingen andre der til å redde deg om noe skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #17 Skrevet 7. juni 2011 Kanskje du føler at fundamentet du lever på ikke holder mål, at det kan bryte sammen under deg når som helst, og det er ingen andre der til å redde deg om noe skjer? Med andre ord, at du har tatt deg vann over hodet, og må sakke litt ned og bygge et stødigere grunnlag som du kan føle deg tryggere på? 1
Ekerilar Skrevet 10. juni 2011 #18 Skrevet 10. juni 2011 Et alternativ er at drømmen ikke betyr noe som helst. Alle drømmer er fantasi mens vi sover. Det er ikke slik at drømmer nødvendigvis bety noe eller tolkes på en spesiell måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå