AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Som overskriften sier, overarmene min er veldig flabbete - jeg går nedover hele linja,men kontrasten mellom over og underarm blir stadig større og eklere. Er det noen slags trening som funker?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Trening kan redusere fettprosent og/eller bygge muskler. Det finnes derimot ingen øvelser du kan gjøre for å redusere fettprosenten på ett bestemt sted. Dersom du vil ha mindre overarmer, må du med andre ord belage deg på å redusere fettprosenten over hele kroppen (aka slanke seg og samtidig forebygge muskeltap ved å spise fornuftig og trene styrke). Du kan ikke styre hvor på kroppen fettet skal forsvinne først. Det finnes selvsagt øvelser som trener musklene som ligger under fettet (som som oftest er det baksiden av overarmen som er slapp og dvaskete, der muskelen triceps ligger). Dette vil gjøre muskelen større, men vil altså ikke fjerne fettet som ligger over den. Eller, for å oppsummere kjapt: Punktslanking er fremdeles ikke mulig.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 ok,takk for svar. Jeg er midt i en lang vekt-tap prosess,men det syns altså fryktelig godt på armene. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå