AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Jeg er utplassert via NAV hos et firma. Får ca 3500kr i mnd bare. Skal jobbe hos dette firmaet i sommer (er ferdig via NAV i slutten av juni). Og må dermed ha skattekort/frikort. Tenkte å ta skattekort, selv om jeg ikke er over grensen enda, fordi det er deilig med litt ekstra penger neste år og jeg trenger ikke så mye nå. Men det skjemaet hos skatteetaten skjønner jeg INGENTING av. Det er ikke fastslått hvor mye jeg kommer til å jobbe, så jeg aner ikke hvordan jeg fyller ut hvor mye jeg TROR jeg vil tjene i 2011 osv. For det har jeg ikke en fjerneste anelse om.. Hjelp?
Sofie1 Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Hva med å ta en telefon til ligningskontoret da så hjelper de deg:)
CoffeeCup Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Bare skriv opp sånn ca, bedre for mye enn for lite. Hvis du skriver 36% er du så og si garantert å ikke få baksmell, da skal du i såfall tjene hvertfall 450 000 tror jeg... Jeg skatter 36 selv når jeg har vært student med deltidsjobb, bare fordi da vet jeg at får igjen til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå