Gå til innhold

Steget videre..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, så skjedde det igjen, en ONS nå i helgen. Det som er forskjellig fra de andre gangene er at jeg ble litt intressert i denne gutten, eller jeg var kanskje litt intressert fra før...uansett, jeg pleier bare å ha sex også ferdig, men ikke nå i helgen. Jeg kunne gjerne tenke meg å bli bedre kjent med han, kanskje det kunne bli noe?

Uansett, det som er, er at vi ikke er helt ukjente for hverandre, han bor nemlig sammen med kjæresten til venninnen min, så jeg har både møtt og snakket med han flere ganger. Både edru og beruset, vi har aldri hatt noen spesiell greie før nå i helgen hvor vi da hadde sex. La oss kalle han A. Problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre nå. Jeg aaaner jo ikke hva A tenker, om dette var et engangstilfellet eller om han vil noe mer. I går var jeg på besøk til han som A bor sammen med og vi så film, A kommer også etterhvert og setter seg i sofaen ved siden av meg, ( jeg satt i sofaen alene, de andre satt andre steder og det var mange andre ledige plasser) vi blir sittende og holde rundt hverandre til filmen er slutt også går vi hvert til vårt, siden det var så sent. Etter det har jeg verken snakket eller sett han. Problemet er bare at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal gå frem, jeg er ganske sjenert når det kommer til ting som akuratt dette. Egentlig har jeg veldig lyst til å sende han en melding hvor jeg lurer på om han har lyst til å ta en kaffe eller se en film eller noe. Men så ja, blir jeg så usikker siden jeg ikke aaner hva han føler eller vil. Føler på en måte at det blir så kleint om han overhodet ikke er intressert, men så finner jeg jo ikke ut av det om jeg ikke prøver heller...

Så, er det noen der ute som har noen gode tips? hehe. Alle tips mottas med stor takknemlighet!:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OM han satte seg ved siden av deg og holdt rundt deg, er han keen.

Hva med å sørge for at det skjer noe til helgen, der dere begge er tilstede?

AnonymBruker
Skrevet

Du tror det? Jeg tenkte at det kunne jo være at han bare gjorde det for å være hyggelig? hva vet jeg..Er ikke så erfaren når det kommer til slike ting, har gått mest i flørting og en ons i ny og ne, men aldri noe mer en det, da jeg aldri har følt for noe mer, men nå føler jeg det plutselig litt annerledes og ja, her sitter jeg! hehe

Men ja, en god idee det, er bare det at jeg skal i bryllup i helgen, og blir borte hele helgen:( elendig timing sånn sett.

TS

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg tror også han er keen. Om det er sex på ny eller forhold det vet vi ikke :)

Hvordan er han som person da? Forholdstype? Festtype? Player? Hvor gammel er han?

Dere kan jo starte å prate litt på facebook. Han tar nok kontakt dersom han er interessert. Ellers kan du jo spørre f.eks om han har en film å anbefale eller noe :) Slik at praten kommer igang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg tror han er litt forskjellig, ihvertfall det jeg har fått inntrykk av, glad i å feste men liker også å ta det med ro. Glad i damer men ikke utprega player, har ikke nye damer hver helg, kommer ofte hjem alene etter å ha vært ute. Og etter det jeg har merket meg oppfører han seg og er ikke sånn slesk ovenfor damene, haha. Vet dessuten at han har hatt et lengre forhold bak seg, fra tidligere. Han er i midten av tjueårene.

Ja det er jo sant, alltid greit å starte en samtale med noe sånn, så det ikke blir noe kleint! Takk for tips, tror jeg må prøve å ta det første steget snart, den som intet våger intet vinner, haha:) Og en melding/chat på facebook er jo ganske uskyldig.

TS

Skrevet

Han satte seg ved siden av deg og holdt rundt deg, men det skjedde ikke noe mer. Var det holde mykt eller "Hey buddy! Whazzup?"-holde?

Han er interessert i å gå et skritt videre, men er redd for å bli avvist siden du pleier å ha ONS. Ett eller flere skritt, det vet du ikke. Kanskje ikke han heller, men du må ta ett eller annet lite initiativ så han skjønner at det ikke bare er en ONS til fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...