AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Flere jenter der ute som aldri kommer ved samleie, men som er glad i sex og fornøyd med sexlivet allikevel? Føler det er slikt et jag om å måtte komme, men det har jeg aldri gjort..Og typen legger heller ikke særlig mye energi i at jeg skal få orgasme, tror han kanskje er litt "redd" for å prøve..Men må si at sexlivet vårt ikke er så verst allikevel!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Har det akkurat på samme måte selv! Har aldri kommet med kjæresten min, mens han gjerne kommer 2-4 ganger hver gangs. Synes vi har fantastisk deilig sex selvom, jeg! Er fornøyd
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har aldri hatt orgasme, verken på egenhånd eller med partner, men blir fornøyd for det:) Jeg holder på til kåtheten går vekk, eller så lenge det er gøy. Synes egentlig ikke sex er noe særlig godt, er bare gøy. Men på egenhånd er det godt, ikke hvis jeg bruker hånda det fungerer ikke i det hele tatt, men vibratorer og dusjstrålen er helt fantastisk
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg kommer aldri hvis jeg blir med en ny gutt hjem, slapper ikke nok av i kroppen. Å en må jobbe for det sjøl også hvis det skal gå for enn.. Men når jeg har kjæreste så skjer det ikke hver gang men ganske ofte. Handler om å bli kjent med partneren om hva dere liker å åssen dere kommer.. Å snakke om hva som skal til med partner hjelper også veldig:) Å få orgasme med partner er helt utrolig deilig, på fylla så er det sex mest for gøy:D
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har heller aldri hatt en orgasme under sex. Men jeg ELSKER sex alikevell.
Gjest hai Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Ja, jeg var veldig fornøyd og nøt sex - men jeg må jo si at opplevelsen med å faktisk klare å få orgasme snudde endel på hodet for å si det slik.... Mye vil ha mer? Hadde ikke sett lyst på å gå tilbake - selv om det jo var bra da også. Forskjellen for meg er ganske stor, iallefall.
Gjest Chevy Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 jeg får heller ikke orgasme sammen med sambo, men han ordner det sånn at jeg kommer likevel, under eller etter akten funker fjell!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå