AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Min lenke Har noen her gått med en slik kjole før? (Tenker da uten BH) Hva tenker dere om dette? Er det faktisk noen her i Norge som går kledd slikt? Evt. når? Kjendisfester? Hun har et flott sett med pupper da.
Betty2 Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 oi spesiell kjole har ikke brukt en selv, men om du har et flott sett med pupper, så er det vel bare til å hive den på seg vel??
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Det er stilig på den røde løperen, men tror lett du blir oppfattet som litt trashy om du går med den i feil setting. Kanskje den er grei på Emil & Samuel, men ikke på andre uteplasser i Oslo. Ei heller på privatfest, med mindre det er en gjeng der det er greit å kle seg litt på kanten. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Uansett - dump beltet. Og bruk puppeteip,så slipper du sånne "glipper"
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Har man små pupper kan det til nød gå.. med store pupper blir det bare vulgært... syns nå jeg da:) 3
Tonka Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Om jeg har gått med eller om jeg ville ha gått med? Har aldri brukt noe som ligner før nei, men i riktig anledning så kanskje... Det måtte ha vært en helt annen kjole, men regner med at det er utringningen du sikter til. Det kunne jeg forsåvidt, hvis alt jeg skulle gjøre i kjolen var å spankulere ned en 200 meter lang rød løper, arm i arm med...tja, Jon Hamm...og så skifte til et nytt antrekk før prisutdelingen.
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har pupper til det og kunne gått sånn og uten bh til den rette anlednignen, men det skaper mye "glane-oppmerksomhet" Kan være slitsomt. Endret 31. mai 2011 av Liquorice
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Noen som vet hvor man får tak i slike kjoler til en rimelig penge? Max 1000 kr.
Gjest MorAase Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Er upraktisk med så hvite plagg. De blir så fort skitne.
Benedicte22 Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Synes de med små pupper passer fint i sånne kjoler, har man store ser man bare trashy ut, men sånn er det med alle klær.
Tears.of.the.Sun Skrevet 31. mai 2011 #11 Skrevet 31. mai 2011 Jeg tenker at ei som er så sexy kan komme unna med det, men at "vanlige" folk kanskje har vanskeligheter med å se annet enn horete ut i sånt.
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #12 Skrevet 31. mai 2011 Er upraktisk med så hvite plagg. De blir så fort skitne. Ja men det er nydelig til brun hud på sommeren, bryr meg ikke om det blir skittent. Det meste går bort i vask.
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #15 Skrevet 31. mai 2011 Jeg tenker at ei som er så sexy kan komme unna med det, men at "vanlige" folk kanskje har vanskeligheter med å se annet enn horete ut i sånt. Hvis oss vanlige skal gå i noe sånt er det viktig at kjolen ellers ikke er dristig dvs kanskje knelang. Også pent med enkle sko, kanskje nude pumps. Ville også tonet ned sminke, og brukt lite smykker. Men det er en type "nyttårs-kjole" Ville aldri brukt den på byen eller på en vanlig fest.
cupcake90 Skrevet 1. juni 2011 #16 Skrevet 1. juni 2011 Aldri brukt det selv, men ser ikke det er noe i veien om man har fin hud og bra pupper. Er jo in med sånt nå, altså slik utringning. Men tror det hadde blitt ansett som trashy av folk som ikke følger med på moten og den eldre generasjonen...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #17 Skrevet 1. juni 2011 Aldri brukt det selv, men ser ikke det er noe i veien om man har fin hud og bra pupper. Er jo in med sånt nå, altså slik utringning. Men tror det hadde blitt ansett som trashy av folk som ikke følger med på moten og den eldre generasjonen... Uenig. Jeg er ung, slank, har fin hud, ikke for store pupper og følger med på moten, men slik utringning er et høyt skrik om oppmerksomhet, og de fleste motebevisste damer trenger ikke å være så obvious for å få oppmerksomhet. 2
Gjest Tigress Skrevet 1. juni 2011 #18 Skrevet 1. juni 2011 Utringinga er heilt grei om ein ikkje har store pupper, men dei forgylte indre organa som var knytte fast under puppa har eg verkeleg store problem med!
Croft Skrevet 1. juni 2011 #19 Skrevet 1. juni 2011 den utringingen hadde jeg aldri turt å gå med, kjolen er superlekker men utringingen hadde jeg aldri følt meg vel med
fruBeist Skrevet 2. juni 2011 #20 Skrevet 2. juni 2011 Synes de med små pupper passer fint i sånne kjoler, har man store ser man bare trashy ut, men sånn er det med alle klær. Så du mener at store pupper ser trashy ut uansett hvordan de er kledd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå