Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Dette trenger da ikke bety noe spesielt som "la oss gifte oss" håper jeg, sa til min kjære at jeg ønsker meg en ring jeg så i dag, den var dritnydelig men kostet 500 høhø men jeg kjøpte playstation 2 spill til han, så HA han gir meg ring og jeg gir han spill for å vise hverandre hvor glade vi er i hverandre hihi ja!

PS om noen syns det er en barnslig gave til han/han er barnslig, bah. Jeg vet hva han ønsker seg, og slasken greide å gjette hva det var, bare ved å se på posen, men han tar feil inntil den 24!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke barnslig det da, han ønsker seg det jo:)

-Madison, gitt bort FOR mange spill :ler:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Spill er gøy, firewarrior bør slå bra an, da han spiller warhammer mye også her, huhu håper han ikke leser på disse sidene, da er han enten syk i hue eller transvesitt høhøhøhæhæhææhæhæhæ!!!

Logge av nå...

Skrevet

En ring er ikke ensbetydende med et giftemål - finnes mange typer ringer.

Barnslig ble du ikke før du kom med syk i hodet og transevesitt uttalelsene dine.

Skrevet

Blir han helt sikkert glad for :D

Fikk lyst til å spille dead or alive 3 nå asså :D

Skrevet

jeg óg vil ha ring som ikke betyr noe ekteskapelig :(

Skrevet

Det er vel ingen som sier at en ring er ensbetydende med forlovelse/bryllup ?

Det er jo forskjell på vanlige ringer og forlovelsesringer.

Skrevet

Jeg fikke en sånn alliansering med diamant av ex'en min etter tre år, tok det kun som en presang, ikke som noen forlovelse. Jeg regner med at det følger et spørsmål med en evnt forlovelse...

Skrevet
Det er vel ingen som sier at en ring er ensbetydende med forlovelse/bryllup ?

Det er jo forskjell på vanlige ringer og forlovelsesringer.

javisst men vet alle gutter dette da? får de nyss om at vi ønsker oss en ring tror de vel det verste om oss :P

Skrevet

javisst men vet alle gutter dette da? får de nyss om at vi ønsker oss en ring tror de vel det verste om oss :P

Må da gå an å ønske seg en ring uten at man skal måtte forlove seg av den grunn.

Det går da an å fortelle mannen hva slags ring du ønsker deg om du er redd for å få forlovelsesring.

Skrevet

Jeg også vil ha ring, og vil at det skal være ekteskapelig. Haha :ler:

Neida, tror neppe det blir det i år. Vi har jo diskutert det da og er enige om å vente.

Jeg har fått ring to ganger av han før uten at det har vært noe ekteskaplig. Tror det er vanlig jeg. De fleste jeg kjenner har fått ring av kjærsten.

Dersom han liker playstation så er det jo ikke barnslig å gi han spill.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Joplaya ikke ta alt så høytidelig nå da :-?

Syk i hodet mente jeg med at han trykker på logg og forfølger alle sidene jeg har vært innpå.

Transvesitt mente jeg med at "å jeg vil også være kvinne den siden er bra kanskje jeg får masse fine sminketips"

Dette ville da typen min tatt som en spøk, dessuten hva er galt med å være barnslig? Kontant seriøse folk er teite, om jeg får bruke det ordet :roll:

Skrevet

Jeg ga klar beskjed om at jeg ikke ville ha noen ring før den betydde ekteskap jeg da.... :oops:

Har jeg ødelagt for noen da.....?

Gjest Tristessa
Skrevet

Fikk en nydelig gullring med to diamanter til min 18-årsdag her i mai, og det betydde ikke ekteskap eller forlovelse på noen måte. Ser ikke problemet, jeg.

Skrevet

Men nå får jeg ring til jul håhå og vi gidder ikke gifte oss heller :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...