Gå til innhold

Hvilken av disse to er finest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
post-37809-0-97607000-1306850795_thumb.jpost-37809-0-73711100-1306850800_thumb.j
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det hårbånd eller Bandauer?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Bandeau.

Skrevet

Da synes jeg den første var finest! :)

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil nr1

• Liker 1
Skrevet

Nr 1. Den har jeg å forresten bare i blå :)

Skrevet

Nr. 1

Skrevet

nr.1 ja! :rodmer:

Skrevet

Litt på siden, men hvordan bruker man en slik? Er det en BH? Bikinioverdel? Eller bruker man den som en topp?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, kg er enstemmige! :overrasket:

(Selvfølgelig nr 1 ;) )

Skrevet

Litt på siden, men hvordan bruker man en slik? Er det en BH? Bikinioverdel? Eller bruker man den som en topp?

JEg trodde det var bikini, men når jeg så nærmere på den så det ut som den var av bomull, så da vet jeg ikke likevel..

Synes nr 1 var finest, men hvis det er bikini, så får du minst hvite skiller hvis du bruker 2.

Skrevet

Haha, fantastisk! :skratte:

Nr.1 var finest - og det er jo unntakstilstander i denne tråden, vi er fortsatt enstemmige! :)

• Liker 1
Skrevet

Synes nr 1 var finest ja:) men ville brukt 2 om det var ment for trening tror jeg

• Liker 1
Skrevet

Men hva er det til? Er det bikinioverdeler? Treningstopper? Eller bare helt vanlige topper? :klo:

Jeg synes nr 2 passer best som bikinioverdel og treningstopp, nr 1 dekker jo litt mer og gjør litt mer ut av seg så den passer kanskje best av de to som "hverdagstopp"?

• Liker 2
Skrevet

nr 1 uten tvil! den var litt sånn 1950-ish, like!

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvilken setting en slik vil passe :klø:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg lurer på det samme. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvilken setting en slik vil passe :klø:

Jeg har et par som ligner på nr 2, og de bruker jeg under topper som har lav skjæring på ryggen, eller er kjempeløse. Jeg bruker de altså som BH

Edit: altså under en topp som er omtrent som på dette bildet på ryggen http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265481912440&c=Page&cid=1304338691633&pagename=vsdWrapper Liker ikke å gå toppløs under slakke klær, da ser puppene snåle ut. Litt spisse nærmest.. haha

Endret av Mynona-83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...