Kindlooks Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Bruker hårfarge som går ut etter vask, fargen er sortbrun. Har tenkt å dra til frisør og få håret mitt blondt igjen. Hårfargen jeg har pleier etter ca 3 uker å bli nærmere mørkebrun. Hvis jeg får ut litt av det "svarte" så det blir mørkebrunt i stedet, så vil det vel være lettere å få det bondt? Noen som vet hva jeg kan bruke for å få fargen fortere ut?
kirstiJ Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Vask håret mange ganger med HEad & Shoulders! Bruk den gode gamle, der selve shampoen er grønnaktig... Det tar veldig bra på fargen...
Gjest Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Zalo blandet med sitron. Endret 1. juni 2011 av Moose
liv Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Aske tar farge, men da kan håret bli noe blast i tillegg. Men det virker vist, ikke prøvd det jeg.
Quirky Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Rensesjampo- la den gjerne virke i fem-ti minutter før du skyller ut- gjenta, gjenta, gjenta. Olje, spesielt "acidic" olje som Olivenolje, stripper farge fra håret. Påfør, la det virke så lenge du gidder, skyll ut. Kombinasjonen rensesjampo + olje fungerer som faen, uten å ødelegge håret, om du ikke har rensesjampo, prøv kun olje og å la vanlig sjampo virke litt. Bruk for all del ikke Zalo etc, spesielt siden du planlegger å gå lysere- det er en stor påkjenning i seg selv, å "preparere" det med Zalo-behandlinger i forkant er en fin måte å sikre seg helt ødelagt hår på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå