enits Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Datteren til kjæresten min skal konfirmere seg nå. Hun ønsker seg penger for å kjøpe hund. Så planen min er å gi henne penger. Problemet er bare at jeg er så usikker på hvor mye jeg skal gi? Har spurt faren hennes hva han synes men får ikke ordentlig svar. Jeg har kun vært i livet hennes i ca halvt år.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Kan dere ikke gi sammen? Hvis ikke ---> 3-400 kr, det burde være passe. 1
Gjest pysepusen Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Hvis du skal gi alene hadde jeg gitt 500 jeg
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 4-500 er vel et greit beløp så lenge du gir alene.
fullmånebrud Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Synes det hele også beror på hvor godt du kjenner henne, hvilket forhold dere har og om du ser for deg en framtid med faren. 4-500 om du føler du ikke kjenner henne særlig, 7-800 pluss om dere har et godt forhold og du regner med å være en del av livet hennes lenge :-) Min steder var i samme situasjon som deg, og han brukte virkelig tid på å finne en gave som passet meg. Han er fortsatt sammen med mamma 23 år etter, og jeg har et godt forhold til ham. Ikke pga gaven, men hvordan han taklet å komme inn i en familie med en hormonbefengt tenåringene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå