Gjest Kathpus Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter en ny veske/bag, og trenger noen tips til produkt og/eller butikken. Bagen/vesken skal helst være brun, og skal kunne henge fra skulderen. Ville vært til stor hjelp!
Tonka Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Hei Kathpus! Hvilken størrelse? (Hvilket formål, eller hva trenger du å ha plass til?)
Gjest Kathpus Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Gjerne en middel, som kan brukes til alle anledninger. Både som skulderveske og håndveske kan brukes til en vanlig tur på byen til noe av skolesakene Noe som ligner på den første vesken her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=563969 Endret 1. juni 2011 av Kathpus
.lille Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Desverre har jeg lett etter en veske som likner på den der i mange år uten hell. Nå kryper jeg til korset og ender opp med å kjøpe en miu miu
Miki Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Har jo de ganske store veskene fra Accent i mange farger (også brun)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå