Gå til innhold

Frisør

Anbefalte innlegg

Gjest Moffeliten
Skrevet

Jeg trenger tips til en god frisør i Bergen, som kan hjelpe meg med sminke/hår (selvsagt) til den store dagen. Prisen har ingenting å si. Er det noen her som har noen å anbefale? :haar:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fimm frisør salong som ligger ved siden av Finnegans ved teateret vil jeg anbefale. Har brukt de noen ganger nå og er veldig fornøyd! Skulle vi ha giftet oss i Norge så hadde jeg selv brukt de. Prisen mener jeg lå på ca 3500 kr. Da inkluderer det mat og drikke mens en er der. Det er også rom for at de kan hjelpe andre i brudefølget mens du blir sminket og pyntet, eller at brudefølget kan få bruke salongen deres til å gjøre seg klar mens du blir pyntet. :)

Gjest Moffeliten
Skrevet

Fimm frisør salong som ligger ved siden av Finnegans ved teateret vil jeg anbefale. Har brukt de noen ganger nå og er veldig fornøyd! Skulle vi ha giftet oss i Norge så hadde jeg selv brukt de. Prisen mener jeg lå på ca 3500 kr. Da inkluderer det mat og drikke mens en er der. Det er også rom for at de kan hjelpe andre i brudefølget mens du blir sminket og pyntet, eller at brudefølget kan få bruke salongen deres til å gjøre seg klar mens du blir pyntet. :)

Takk for tipset :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...