AaaaK Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei hei. Burde jeg bruke naturell eller vanilje yoghurt til smoothie? Naturell er vel sunnere?
MilliVanilli Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Det er en del sukker i vanilje- og fruktyoghurtene, så naturell er absolutt å foretrekke!
AaaaK Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2011 Men blir smoothien like god da, eller veldig sur?
Gjest aeikina Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Men blir smoothien like god da, eller veldig sur? Det sunneste er om du dropper youghurt helt, du kan jo prøve denne? mango fryste jordbær 1 ss honning 1banan vann Døds godt og ikke minst, søtt! 1
Micolina Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Jeg foretrekker å bruke naturell yogurt for da kan frukten jeg tilsetter sette smak. Hvis man bruker yogurt med smak er det mer usunt og dessuten dekker det mye over de andre smakene. Smoothien blir ikke sur, men hvis jeg vil ha den søtere tilsetter jeg litt sukker . 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Mager vaniljekesam bruker jeg i min smoothie.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Skyr vanilje eller vel kanskje heller ikke så dumt? Nærmest fettfritt, om man ønsker å unngå slikt. Noe høyt karboinnhold muligens, dersom man er mer opptatt av sånt. Men GOD, det er den i hvertfall.
Moscato Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Jeg pleier ikke å bruke yoghurt i det hele tatt, og blander alltid på måfå. Har aldri blitt ekkelt noen gang, så smoothie er ganske safe sånn sett:p 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Det sunneste er om du dropper youghurt helt, du kan jo prøve denne? mango fryste jordbær 1 ss honning 1banan vann Døds godt og ikke minst, søtt! Hva i alle dager får deg til å tro at honning er sunnere enn yoghurt naturell? Tåpelig tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå