Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har aldri vært noe flink til å bruke noe på leppene i det heletatt, men har lyst på en god leppestift eller lipgloss!

Har dere gode erfaringer? Gjerne noe som forstørrer... Overleppa mi er mye smalere en underleppa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste glossen jeg vet om med forstørrende effekt er Lip Injection fra Too Faced :)

Den finnes både i blank og med farger. Har nå også kommet en extreme versjon som sies å ha en enda bedre effekt ;) Du kan se mine resultatbilder her, dersom du ønsker det. Overse det faktum at det var vinter og at mine lepper var såre og tørre.. :(

Jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med den lipglossen =) Ellers så har også MAC mange fine farger - vanskelig å velge når det kommer til leppeprodukter da jeg har altfor mange favoritter :fnise:

Skrevet

Tusen takk for svar!

Wow, den så veldig bra ut! Hvor får jeg tak i den? Parfymeri?

Jeg må se etter noe med litt farge, da garderoben min er oppdatert etter vårens knallfine farger. :rodmer: (Jeg bruker nesten alltid svart...) :sjenert:

Kom gjerne med flere tips, folkens :popcorn:

Skrevet

Tusen takk for svar!

Wow, den så veldig bra ut! Hvor får jeg tak i den? Parfymeri?

Jeg må se etter noe med litt farge, da garderoben min er oppdatert etter vårens knallfine farger. :rodmer: (Jeg bruker nesten alltid svart...) :sjenert:

Kom gjerne med flere tips, folkens :popcorn:

Du må nok kjøpe den over nett - blant annet de linkene Malin har lagt ved her ;)

Den er knall!

Skrevet

Den beste glossen jeg vet om med forstørrende effekt er Lip Injection fra Too Faced :)

Den finnes både i blank og med farger. Har nå også kommet en extreme versjon som sies å ha en enda bedre effekt ;) Du kan se mine resultatbilder her, dersom du ønsker det. Overse det faktum at det var vinter og at mine lepper var såre og tørre.. :(

Jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med den lipglossen =) Ellers så har også MAC mange fine farger - vanskelig å velge når det kommer til leppeprodukter da jeg har altfor mange favoritter :fnise:

Finnes den i nude med skimmer?

Skrevet

Finnes den i nude med skimmer?

Ikke som jeg vet om, men du kan fint bruke en annen gloss med shimmer/farge over denne :) Det pleier jeg å gjøre de dagene jeg vil ha litt farge på leppene i tillegg til større lepper ;)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker lanolips sine :) Gir myyyye fuktighet også og finnes i ulike farger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...