Gjest Katrine Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei, Jeg traff en type som er meget opptatt av mine føtter. Han ser hele tiden på føttene, prøver å røre dem og få kos med dem. Jeg synes dette er litt merkelig. Har noen erfaring med dette og opplevd det selv ??
Envy Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Han har sikkert fotfetish. Det er sære greier ja, men er jo egentlig ikke noe verre enn om han hadde vært skikkelig puppegal. Han er jo bare ekstra interessert i en kroppsdel 3
Gjest Katrine Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Han har sikkert fotfetish. Det er sære greier ja, men er jo egentlig ikke noe verre enn om han hadde vært skikkelig puppegal. Han er jo bare ekstra interessert i en kroppsdel Har du truffet noen med fotfetisj selv ? Jeg vet ikke helt hva jeg må gjøre. Er litt flau, om føttene mine lukter
I Grosny Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har du truffet noen med fotfetisj selv ? Jeg vet ikke helt hva jeg må gjøre. Er litt flau, om føttene mine lukter Jeg er ingen fotfetishist, men jeg liker hele dama mi, med føtter og alt. Om det lukter litt av føttene spiller ingen rolle, men jeg tror kanskje skikkelige fotfetishister foretrekker og elsker lukten. Jeg har hørt om damer som samler på brukte herresokker. Endret 31. mai 2011 av I Grosny 1
Envy Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har du truffet noen med fotfetisj selv ? Jeg vet ikke helt hva jeg må gjøre. Er litt flau, om føttene mine lukter Nei, har ikke det, men sambo finner ofte på å starte på føttene og jobbe seg oppover under forspill. Før syntes jeg det var skikkelig rart, og var redd føttene luktet å sånn, men så lenge han ikke bryr seg, så bryr ikke jeg meg heller Så lenge man har normal hygiene og ikke stikker stinkende jobb- eller treningsføtter opp i ansiktet på ham går det vel som regel greit La ham kose seg du! Endret 31. mai 2011 av Envy
Gjest Katrine Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Den mest vanlige fetisjen i verden. Er det mange som har fotfetish i verden ! Gjelder kun hos menn eller ???
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Hadde en eks som hadde det. Viktig å ikke la det bli en besettelse eller en nødvendig del av akten.. For min del ble de greiene der plagsomt etterhvert, da det ble viktig å ha med føtter i enhver akt.
Gjest gjest Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Kjæresten er mye opptatt av føttene mine. Hver eneste gang vi har samleie vil han kose med føttene og tærene. Det han er mest opptatt av er å runke med føttene mine helt til slutt. Jeg synes dette er helt greit. Har noen opplevd dette ?
-ajla Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 Har aldri opplevd at noen har hatt noe interesse av føttene mine før/under/etter selve akten, men har en kjæreste som digger føttene mine. Han elsker å ta på dem, kysse dem osv fordi de er relativt små.. Så lenge det ikke tar over hele forholdet, er det helt greit for meg!
Gjest Mann29 Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 Dette er jo helt vanlig. Leste et sted at 2 av 5 gutter har en form for fotfetisj.
Gjest mb Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 Tja.... Hadde heller hatt en mann med den fetishen, enn å bli "banket" og dominert gul og blå....... Vil du bytte?..
skreppamedleppa Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Jeg. Spyr. Fy. Faen. Så. Jævli. Ekkelt. Må ikke bruke opp punktumene, spar litt til resten av oss da Å få spy syken pga noen liker andre ting enn deg selv er vel litt dramatisk kanskje, men god bedring. kjæresten min digger føttene mine, tror ikke han har en spesiell fot fetisj men han kan godt kysse og massere de uten at det gjør han noe, tvert om har jeg vel fått følelsen av. Før jeg ble sammen med han gjemte jeg føttene under sofaputene, gjekk aldri barbeint og syntes føtter generelt var litt ekkelt, men nå når jeg vet hvor super uber fantastisk deilig det er når føttene mine får oppmerksomhet er jeg glad han har kurert dette hos meg. Om han hadde hatt en fot fetisj og det hadde vært viktig for han under sex akten hadde det ikke gjort meg så mye tror jeg, så lenge han hadde fokusert på andre ting også. Det er jo en relativt uskyldig fetisj. 3
Shinana Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Jeg. Spyr. Fy. Faen. Så. Jævli. Ekkelt. Det får du heller gjøre det da, men jeg synes at en slik reaksjon på en så uskyldig ting er veldig sært. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #17 Skrevet 11. januar 2013 Kjæresten min har litt fotfetisj, men ikke i den grad at vi bruker føttene mine til noe når vi har sex! :-P Han liker å holde på dem når vi sitter i sofaen, og massere dem, og kan bli kåt av å massere dem! ;-) Jeg synes det er helt greit jeg, jeg elsker jo fotmassasje! Tihi. Eksen min ble kvalm av føtter, det er jo ikke akkurat så kult det heller da. Så lenge han ikke insisterer på at jeg skal runke han med føttene så er det greit for min del.. :-D Anonym poster: 41a8bcb95fe1520cb2ba5ea064716060 1
addict Skrevet 13. januar 2013 #18 Skrevet 13. januar 2013 Jeg skjønner ikke dette. Føtter er det ekleste og styggeste og mest heslige i hele verden..........
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #19 Skrevet 13. januar 2013 Jeg skjønner ikke dette. Føtter er det ekleste og styggeste og mest heslige i hele verden.......... Voks opp! Anonym poster: 8d74239e968b6331456087b624283503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå