Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Tror dere at dere selv smaker kirsebær på en blomstereng der nede??? *ÆSj vil ikke suge, lukter urin, må vakse seg først bla bla bla*. Det er da liksom det som er turn on med hele oral-greia! Dama mi hu smaker sterkt og ofte med hint av urin og det ene og det andre. Big DEAL!! Det er sånn det skal smake, det skal være litt ekkelt og skittent, det er hele tenninga med det! Det er pirrende og gå så langt for henne å se henen kose seg å ynke seg samtidig som du må bekrefte hvor godt hun smaker selv om hun ikke gjør det. Så slutt å vær prippne, kuk skal smake kuk! Ikke såperester og parfyme, heller ikke jordbærsmak av kondomer. Damer stinker minst like mye som gutter, men vi finner oss i det. Faktisk så LIKER vi det, lær litt av oss. Slutt å vær prinsessen på erten i senga.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 eeeh Fra perspektivet til en gutt her vil jeg si at jeg definitivt ikke syntes det er noe tenning i at det stinker, og jeg er generelt sett ukomfortabel med å la dama mi gå ned på meg med mindre jeg vet jeg er 100% ren. Dusj før oral sex er flott =) Mye bedre om det lukter rent, enn urin. Tror det du har er nærmere en fetish enn normalen 9
FrøkenJosefine Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Takk for opplysningen, den skal jeg bruke til absolutt ingenting.. 4
addict Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg lar han ikke gå ned om jeg ikke er ren, og samme omvendt. Det er rett og slett bare ekkelt. Men du liker vel kanskje å være skitten og tenke på at dama di spiser kukost og brekker seg..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har ikke noe imot en vag "stank" og litt syrlig smak, sånn som penisen gjerne smaker når det har gått ca. 12-24 timer siden forrige vask. Den må altså ikke være nyvasket for at jeg skal suge. Det har hendt at samboeren min har gått to dager siden forrige vask, og jeg har sugd han da og, men da smaker det gjerne helt forjævlig. Det tar ikke lang tid å skylle den litt i vasken på badet, så jeg ser ingen grunn til å suge en skitten og illeluktende kuk når det tar han maks 30 sekunder å fikse. Selv foretrekker jeg å være helt nyvasket der nede før han får tilgang.
Gjest KateW Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Hæ? Urin? Fitte smaker fitte, ikke urin. Kuk smaker kuk, ikke urin....
Antlers Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 TS har faktisk et poeng her. Det vi i dag rynker på nesen av, var før i tiden den pirrende lukten av kjønn. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på kukost eller størknet utflod, men alle feromonene som satt godt fast i kjønnshårene. Når det er sagt, er jeg glad for at det er såpass enkelt som å bare ta seg en dusj nå for tiden. Noen vil helst dusje rett før oral, og andre bryr seg ikke om det har gått en dag eller to siden forrige vask.
Gjest HabaHaba Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Absolutt et tankekors det der. Og en soleklar sammenheng med den hysteriske dusjinga folk har fått for vane, helst 2-3 ganger pr. dag. Folk skal ikke lukte folk i dag, det er æsj og fysj og pføy. Nei, såpe, parfyme og lag på lag med lotion, dèt er hva man forventer å kjenne lukta av når klærne faller. Makan!!
Envy Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tankekors, absolutt. Har mange ganger lurt på hvordan folk orket oralsex før i tiden, med det sagt skal jeg innrømme at jeg og sambo ikke har oralsex med mindre vi begge er nydusjet Endret 31. mai 2011 av Envy
Rayanne Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Når ble det så fælt å skylle pikken sin? Kjæresten min vasker lett over snoppen med vann hver kveld, i tilfelle den skulle havne i munnen min, uten at jeg noengang har bedt han om det. (Såpe derimot har jeg bedt han om å droppe, siden det smaker mye verre en gammel kuk...) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå