AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har en elektrisk gressklipper. Det står i bruksanvisningen at jeg ikke kan klippe plenen når det regner (det er jo ganske logisk), og det står også at jeg helst ikke skal klippe vått gress. Helst ikke? Hva mener de egentlig? At jeg kan risikere å få støt da eller? På svensk står det at man skal UNNGÅ å klippe vått gress.. "Helst ikke" og "unngå" har to forskjellige betydninger i hodet mitt iallfall. Det jeg egentlig lurer på er vel hvor tørr plenen må være før jeg kan klippe den? Hvor mange timer uten regn? Det har mer eller mindre regnet i tre uker nå, og gresset vokser og vokser. Skal jeg vente til det blir sol og fint vær kan jeg risikere å måtte vente til juli.. Er det ok å klippe plenen når asfalten er tørr f eks? Skulle hatt meg en bensindrevet en ja..
hufsa! Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Heia,har klippet plen utallige ganger med sånn en klipper i vått gress men det eneste er jo at plenen legger seg og det blir ikke fint!Men ser den at man må jo gå over når den blir så lang,så klipp ivei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå