Gå til innhold

P-ringen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er den endelig på plass!!! Men fy søren, den var mye større enn jeg hadde trodd, og den ligger ikke vannrett der inne, men på skrå. Derfor lurer jeg, hvordan skal det gå å ha sex med den der inne, og er det meningen at den skal ligge på skrå?? Trenger svar fort, har litt lyst på sex i kveld..

Merker ingenting til den da men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke merker den ska alt være i orden det. Den setter seg på plass selv :ler:

Du kan kjenner den under sex ja,kommer litt an på stillinger og sånn.

Er det ubehagelig så bare ta den ut.

Skrevet

En liten avsporing...

Jeg har egentlig lyst å prøve den jeg og, begynner å bli lei "p pille maset". Er litt skeptisk til alt som er nytt jeg da og lurer litt på erfaringer med bruken. Det jeg har lest av info om ringen virker jo veldig greit, men hvordan er den egentlig å bruke? Min oppfatning er at det er av "den vanlige jenta i gata" en får det reelle svaret ikke i "reklamen for produktet." Har i tankene at det ikke er noen som er like da og at noe som passer for en ikke passer for en annen.....

Skrevet

Merket ingenting i misjonær, iallfall, ikke han heller. Gikk over all forventning! Nå har jeg kun prøvd i to dager, men so far so good!

Skrevet

Håper du blir fornøyd da Champagne! Jeg var selv hos legen i går og fikk resept på et helt år etter å ha prøvd den ut i snart 4 måneder. Fortsatt veldig fornøyd. Sjelden jeg merker noe.

Ang. plassering... jeg synes det er best å få litt "hjelp" av mannen til å få den på plass :oops: da er jeg helt sikker på at den er langt nok inne og ikke glir ned. :)

Skrevet

Soperfornøyd hittil jeg også! Kjenner ingenting! Eneste er det at jeg er litt bekymret, fordi jeg lurer på om den funker som den skal osv. Når man spiser en p-pille vet man at man får i seg en viss dose hormoner, men jeg kan ikke helt forstå hvordan den ringen kan "vite" hvor mye hormoner den skal frigi hver dag... Vil ikke bli gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...