AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Vet ikke om jeg skal le eller gråte her nå..... Saken er at mannen jeg har hatt masse deilig sex med siden mars, og også hatt det hyggelig med ellers ute sammen med, mannen jeg snakker nesten daglig med på msn og sms med, mannen jeg søndag kveld hadde deilig telefonsex med - er den samme mannen som i natt har sendt meg en melding på c-date der han sier profilen min er spennende.... hehe...der var jo der inne vi traff hverandre!!! Vi har ingen faste avtaler om at vi skal holde oss unna andre og møtes når vi kan og har lyst. Han har åpent fortalt meg at han liker veldig godt spenningen med å snakke sex med andre på nett, men han sier at han ikke har møtt noen andre etter meg. Jeg tar det hele med ro, men lurer på hva dere hadde gjort i min situasjon. Hadde du fortalt ham at du hadde fått mailen hans.... Kanskje han bare sjekker meg......jeg har jo sagt at jeg ikke er inne på c-date mer!! Men da mailen kom og jeg mente jeg kjente igjen nicket hans måtte jeg jo bare...
edderkoppdame Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Det er derfor det kalles pulevenn, ingen forpliktelser. Hadde jeg vært deg, ville jeg bare svart på mailen og stått fram
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå