Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag er siste dagen i mai og jeg har enda ikke fått feriepengene fra nav. Er det noen andre her som kan si det samme eller må jeg ringe og høre om det har skjedd noe rart?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke fått mine sykepenger + feriepenger.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg noe erfaring med nav, men trodde dette pleide å komme i slutten av juni jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Utbetalingsdatoene for sykepenger var 25, 27 i mai måned.

Utbetalingsdatoene for sykepenger, dagpenger, foreldrepenger etc. for hele året står på nav.no

Det er forskjellige utbetalingsdatoer på de ulike stønadene.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg noe erfaring med nav, men trodde dette pleide å komme i slutten av juni jeg?

De som får støtte av nav får sykepengene i mai.

AnonymBruker
Skrevet

De som fikk foreldrepenger i fjor får feriepenger i slutten av mai.

Skrevet

Jeg fikk mine feriepenger på konto den 25. mai, ihvertfall. Du kan vel bare ta en telefon og høre hva som er din utbetalingsdato? Jeg ble helt surrete i hodet da jeg satt på nav sine sider i fjor for å finne min utbetalingsdato, så jeg tok en telefon og fikk svar på spørsmålet mitt raskt og greit. Men den datoen jeg fikk pengene på sto ikke som et av alternativene på nettsidene...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var litt sykemeldt ifjor, og fikk feriepenger fra nav den 25mai :)

Skrevet

Du finner oversikt over dine kommende utbetalinger på din side på nav.no

Skrevet

Jeg var også noen mnd sykemeldt i fjor, mine feriepenger kom den 25 :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trodd at feriepenger beregnes ut fra lønn, men man får feriepenger på penger fra NAV?

De kunne vel bare gitt ut så mye som de gir ut ellers.

AnonymBruker
Skrevet

nav gir feriepeng for inntil 48 dager. de skal gi 10,2 skatt...

det gir mye mindre en hva ville hatt om jeg hadd det som lønn en som sjukepeng.

dersom en er sykemeldt i overgang f eks 2010-2011 vil noe penger bli utbetalt nå mai å

de neste i mai neste år.

når d blir slik overgang kan d gis for inntil 48 dager ene året og også inntil 48 dager neste år.

jeg ble sjukmeldt ut i 2009. fikk noe feripeng av nav i mai i fjor. sjukmeldinga gikk litt ut i 2010..så skal vel da også ha noe feripenger derfra? i år

det var komt inn noe penger fra nav, som jeg ikje vet helt om er de, el en annen stønad.

har AAP så skal i juni være 2 trekkfrie perioder der også

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, du får bare for de første 48 dagene, selv om de var på ulike år, med mindre du var helt friskmeldt i 6 måneder mellom sykepengeperioder.

AnonymBruker
Skrevet

arbeidsavklaringspengene får en 2 trekkfrie perioder på i juni.

det blir gitt feripeng av sjukepenger. for inntil 48 dager. 10,20 % som og lønn er

men ifra ene året sitte med over 20 000 i feriepeng, for så få bare noe med 4000 neste år grunna det var nav å sjukemeldingspenger det ble gitt fra. det var litt surt, men sånn er det

AnonymBruker
Skrevet

man får ikke feriepenger av AAP, når man har AAP skal man verken ha ferie eller penger synes nav

AnonymBruker
Skrevet

på AAP el arbeidsavklaringspengene får vi 2 skattefrie utbetalinger i juni.

å halv skatt i desember.

å vi kan avtale med nav å ta fri. men da vil en ikke få penger de dagene som er registrert som fri på meldekortet.

må da være litt hjelp at vi slipper skatt på 2 14dager perioder i sommer jaffal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...