Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere til Iphone apps hvor man kan legge inn hele boksamlinger, dvd samlinger o.l? Jeg kjøper masse dvder og bøker men husker ikke alltid om jeg allerede har kjøpt dvden/boken.... :sjenert: Har stor samling da og har hendt flere ganger at jeg har kjøpt en bok som jeg allerede har fra før av.....

Det kunne derfor være kjekt å ha samlingen tilgjengelig på tlf slik at det er lett å sjekke når jeg er i butikken. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Goodreads-app'en kombinert med goodreads-nettsiden til å holde styr på boksamlingen min. Vet ikke helt om det er det du er ute etter, siden det er et slags bokforum kombinert med oversikt over din personlige boksamling og ikke en enkeltstående app, men jeg synes kombinasjonen av app og nettside fungerer bra.

Det jeg kanskje er mest svak for med Goodreads-app'en er at den har en strekkode-scanner. Så om jeg står i bokhandelen og er nysgjerrig på en bok kan jeg bare ta et bilde av koden på baksiden, og får opp info om boka, andres anmeldelser, og hvorvidt jeg allerede har lagt den inn i biblioteket mitt, enten som "lest", "leser nå" eller "skal lese". Den kan også brukes til å legge inn bøker i samlingen din, jeg brukte en god del av påskeferien på å løpe rundt i huset og scanne inn bøker jeg har lest, mye raskere enn å skrive det inn for hånd. :gjeiper:

Skrevet

Goodreads appen hørtes midt i blinken ut! :) Akkurat det jeg var ute etter. :jepp:

Skrevet

Så bra. :nigo: Jeg liker den ihvertfall kjempegodt, men som sagt er den nært knyttet opp til nettsiden, så jeg mener at du må skaffe deg en brukerkonto der før du får logget inn på app'en.

Skrevet

Så bra. :nigo: Jeg liker den ihvertfall kjempegodt, men som sagt er den nært knyttet opp til nettsiden, så jeg mener at du må skaffe deg en brukerkonto der før du får logget inn på app'en.

Ja det regnet jeg nesten med. :)Jeg har allerede boksamlingen min på nett (bokelskere.no). Jeg antar at Goodreads er noe av det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...