Gå til innhold

Trodde jeg ikke kunne bli interessert i jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kar i midten av 20-åra og aldri hatt noe særlig kontakt med jenter gjennom oppveksten. Det å ha venninner eller få meg en kjæreste har aldri interessert meg. Skøvet vekk de som har prøvd å bli kjent med meg og jeg har vært fornøyd med det helt til en stund tilbake.

Var en vanlig dag og jeg var på jobb. Aner fred og ingen fare så ser jeg en jente komme gående. En som er nylig ansatt og noe skjer inn i meg. For første gang så ser jeg en jente som jeg vil bli kjent med. Hvordan det i det hele tatt henger sammen logisk det aner jeg ikke. Jeg har jo bare sett ho i noen sekunder på mange meters hold. Vi går forbi hverandre og ho smiler og sier hei. Jeg vet med en gang at ho er en utadvendt jente og utrolig nok fra det øyeblikket ble jeg betatt av ho. Dagene gikk og vi sier aldri mer enn hei til hverandre.

Jeg har ikke hastverk og regner med at ho vil ha meg som "+1" på facebook så fort ho finner meg der og jeg vil benytte sjansen da til å prate med ho. Hun legger meg til en dag og skriver til meg. Vi prater en liten stund og et par ganger etter det. Det er en kjempe flott jente og jeg blir fort klar over at denne jenta kan jeg aldri få. Jeg bryter kontakten med ho på facebook på en ganske så direkte måte. Kan ikke si noe annet enn at det fikk meg til å føle meg som en 13 år gammel gutt i ettertid, nei enda værre faktisk. Ho var ganske clueless på hva som egentlig skjedde og da jeg møtte ho på jobb igjen fikk jeg høre at jeg er slem.

Måneder går og vi sier fremdeles hei til hverandre. Jeg tenker på ho hver dag i denne perioden og det gjør meg gal. Til slutt bestemmer jeg meg bare for å fortelle hvorfor jeg har vært en idiot. Nevnte ikke noe om å være idiot men hele greia stinka av idioti. Hennes reaksjon var at ho ikke visste hva ho skulle si. Jeg sa det var greit og ferdig med det. Etter det og til nå er jeg heldig om jeg får et hei ut av ho og jeg sier aldri hei først fordi jeg føler at jeg bare tvinger et hei ut av ho. Det plager meg litt at hun har blitt så "kald" mot meg, men orker ikke grave etter det siden det har gått så lang tid.

Vet ikke helt hva jeg ville med det her, men måtte bare få det ut. Er helt ufattelig flaut for meg hele det opplegget der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blokkolokko
Skrevet

Hahaha, vær så snill..

Hvorfor fant du ut at du skulle bryte kontakten via facebook da? Fordi du trodde at du ikke kunne få henne? :fnise:

Må si at jeg ikke helt forstår historien en gang - Alt virket bare rart :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...