Gjest BettyBoop28 Skrevet 2. juni 2011 #21 Skrevet 2. juni 2011 Dysleksi er et problem som rammer ca fem prosent av befolkningen Som de fleste sikkert vet har dysleksi ingen relasjon til en persons evner. DYSLEKSI ER ET FONOLOGISK PROBLEM, og nyere forskning tror at genetiske forhold ligger til grunn. Personer med en eller annen form for dysleksi blir ofte mobbet pga av eksempelvis skrivefeil. På samme måte som jeg ble mobbet når jeg som en fleip tok opp hengevommer etc. Reaksjonene det resulterte i vitner om at en latent evne til mobbing finnes i oss alle. Dette er imidlertid farlige verktøy, som resulterer i mye sykefravær på arbeidsplassene. HELDIGVIS blir jeg ikke påvirket av slik mobbing. Til det er den for barnslig og for lite strukturert. Fedme er et helseproblem,uansett kjønn. Jeg satte ting litt på spissen for å se hvilke reakjoner det ble av det. OG de kom som hentet fra læreboka. JA, jeg sliter med dysleksi. Nei, jeg har ikke problemer med sexlivet av den grunn. Jeg bor i et land i den sørlige delen av Europa. TIL TROSS for dysleksien har jeg hovedfag fra universitetet, og underviser på et universitet i mitt fagområde. Min kone, som er fra landet jeg bor og arbeider i,har ikke problemer med min dysleksi. Sexen fungerer godt, heldigvis. Nei,jeg er ikke 160 cm og veier 120 kg. HVA jeg vil fram til? Mobbing er farlig og undertrykkende. Kvinner spesielt bør være oppmerksom på dette. FLERE kvinner har blitt utsatt for mobbing av mann eller samboer. I slike tilfeller blir mobbingen brukt som verktøy i undertrykkingen av kvinner. Det ser imidlertid ut til at kvinner i mange tilfeller benytter de samme verktøy. Mobbing passer ikke inn i et forum som dette. Det må være takhøyde for flere synspunkter, selv om de ikke rimer med flertallets mening. DET finnes mange typer diskusjonsteknikker, som fungerer mye bedre enn mobbing. Dette er et fint forum som blir lest av mange. Mobbing reduserer nivået på forumet. Ja,det hadde jeg nesten glemt. Beklager at jeg har problemer med rettskrivingen. Nettsidene til Dysleksi NORGE anbefales. Jeg forstod ikke helt dette innlegget. Hva har sex med dysleksi å gjøre? Og mener du at menn mobber damene sine pga at de har dysleksi eller pga at de er overvektige..? Hæ? 1
Gjest malken Skrevet 2. juni 2011 #22 Skrevet 2. juni 2011 Jeg forstod ikke helt dette innlegget. Hva har sex med dysleksi å gjøre? Og mener du at menn mobber damene sine pga at de har dysleksi eller pga at de er overvektige..? Hæ? Jeg vet ikke. Kanskje mobber de hverandre. En utrivelig tanke. Dette innlegget ehenviser til en annen tråd. Den omhandler feite damer med store hengvommer. Les den først. Deretter denne tråden. Da vil du skjønne sammenhengen. Tror du forresten det blir en "edderkopp" sommer i år?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 3. juni 2011 #23 Skrevet 3. juni 2011 Jeg vet ikke. Kanskje mobber de hverandre. En utrivelig tanke. Dette innlegget ehenviser til en annen tråd. Den omhandler feite damer med store hengvommer. Les den først. Deretter denne tråden. Da vil du skjønne sammenhengen. Tror du forresten det blir en "edderkopp" sommer i år? Edderkoppsommer? ehh vet ikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå