Gå til innhold

"Klokke" for intervall- og styrketrening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en video på YouTube hvor brukeren hadde en type klokke som du kunne programmere når det gjaldt intervaller. F.eks. aktivitet i 4 minutter og rolig/pause i 1 minutt. Er dette noe man får kjøpt her i landet og hva heter det? Noen som vet hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pulsklokke?

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Har tenkt at pulsklokke muligens har en sånn funksjon, men da blir det en tilleggsfunksjon utover det en pulsklokke faktisk skal være.

Jeg vil bare ha en som piper som programert; 4 min, 1 min, 4 min osv.

Så er løpeprogram for nybegynner hvor man skal løpe i 1 minutt, gå i 2 min osv. Det blir jo håpløst å følge dersom man ikke har noe som sier i fra. Kan jo ikke kikke på klokka hele tiden.

Skrevet

TS her.

Har tenkt at pulsklokke muligens har en sånn funksjon, men da blir det en tilleggsfunksjon utover det en pulsklokke faktisk skal være.

Jeg vil bare ha en som piper som programert; 4 min, 1 min, 4 min osv.

Så er løpeprogram for nybegynner hvor man skal løpe i 1 minutt, gå i 2 min osv. Det blir jo håpløst å følge dersom man ikke har noe som sier i fra. Kan jo ikke kikke på klokka hele tiden.

Har sett etter en sånn jeg og, men tror de er ganske dyre, hvertfall de jeg har sett.. Her: Adidas. Er det noe sånt du mener? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...