Gå til innhold

Jukke på beinet

Anbefalte innlegg

Gjest jukke og valenti
Skrevet

Hei

Jeg elsker å jukke på beinet til dama, og det virker greit for hu. Blir ofte revet med, så tenker ikke så mye over det før etterpå. Da blir jeg litt flau. Hva tenker dere jenter her om det? Hadde dere synes det var sexy om typen deres jukka leggen eller låret? Selvsagt ikke når man har sex-sex, men i steden for handjob eller blowjob en gang i blandt.

For det første er beina hennes sexy, spesielt med strømper på. For det andre fantaserer jeg om at jeg har liten kuk som ikke kan please henne (selv om det ikke er sant..den er ganske stor). Kanskje litt unormalt å fantasere om liten pikk, men blir jævlig kåt av det!

Gjest Fable
Skrevet

Enkelt og greit, nei, hadde ikke syntes det var sexy.

Men hadde ikke hatt noe problemer med å la mannen gjøre det om han ønsket det.

Skrevet

Enig med fable, det hadde ikke vært sexy, men jeg ville ikke nektet samboeren min det om han tente på det.

Får liksom litt "markerings-assosiasjoner" som bikkkjer gjør x)

Skrevet

Ikke sexy i det hele tatt. Tenker HUND med en gang. But whatever floats your boat :)

Gjest birry93
Skrevet

Jeg hadde nok latt ham gjøre det dersom han virkelig ville, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å le. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok latt ham gjøre det dersom han virkelig ville, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å le. :fnise:

Skulle godt gjort å holde seg alvorlig der ja :P

Gjest gjest
Skrevet

Hei

Jeg elsker å jukke på beinet til dama, og det virker greit for hu. Blir ofte revet med, så tenker ikke så mye over det før etterpå. Da blir jeg litt flau. Hva tenker dere jenter her om det? Hadde dere synes det var sexy om typen deres jukka leggen eller låret? Selvsagt ikke når man har sex-sex, men i steden for handjob eller blowjob en gang i blandt.

For det første er beina hennes sexy, spesielt med strømper på. For det andre fantaserer jeg om at jeg har liten kuk som ikke kan please henne (selv om det ikke er sant..den er ganske stor). Kanskje litt unormalt å fantasere om liten pikk, men blir jævlig kåt av det!

Får du lov til sprute utover bena og føttene hennes? Jeg digger dameben og føtter,spes i strømper så du har min fulle sympati.

Skrevet

Jeg hadde garantert fått krampe om typen skulle gjøre noe slikt, på den annen side, hadde det nok vært digg å kjenne at han ble hard mens han holdt på. ;)

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt skikkelig kåt av det... ;)

Skrevet

Er det sånn at du bare glemmer tid og sted TS når du bare jukker løs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...