Personlig12 Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Med alle store og små spørsmålene og rådene deres som: Kjærester Sex Menn Dating ONS Små tisser Store tisser Små pupper Store pupper Harde tisser Myke tisser Vide tissekåner Trange tissekåner Med eller uten hår Hva mener han med det? Facebookforespørsler Kjærester eller ikke kjærester Skal jeg ringe eller sende sms Er han utro? Hva syns dere om denne/dette? Ville du hatt sex med denne personen? Barna deres Dagbøkene deres Ammeproblemer Fødende mødre som blir sinte Tenåringene i hus Naboer som bråker Naboer som ikke baker på Naboer som lukter Naboer som tisser i bedet Naboer som stjeler posten Nyhetsoverskrifter som engasjerer Blogger som irriterer Tips som frustrerer Folk som kverrulerer Anonyme innlegg Trolle innlegg Usaklige innlegg Dyslektiske innlegg Dialekt innlegg And its just go on and on and on Og Vi svarer høflig Vi svarer frekt Vi engasjerer oss Vi trøster Vi gir råd Vi gir informasjon Vi gir veiledning Vi blir slettet av moderatorene Vi prøver på ny Vi prøver å bli forstått Vi blir misforstått Vi hisser oss opp Vi bli opphisset Vi trener sammen Vi gir hverandre råd om kosthold Vi gir råd om trening Vi gir råd om kjærlighetssorg Vi deler våre gode opplevelser Vi deler våre vonde opplevelser Vi er ærlige med hverandre Vi er uærlige med hverandre Vi legger oss ut Vi forteller hverandre ting ingen andre vet Vi blir flaue av våre egne historier And it just go on and on and on. ER DET RART VI ELSKER KVINNEGUIDEN (KVINNEGUDEN)? SMASK TIL ALLE DERE!!! Endret 30. mai 2011 av Personlig12 5
FrøkenJosefine Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 ååååå det var hele KG på fem minutter! :D Kanskje raske menn vil lage et show? Klem til deg for flott tråd! 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Dette hadde egnet seg fint som en liten monolog på en scene!
Personlig12 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2011 Jeg hadde blitt veldig stolt om Dagfinn Lyngbø hadde tatt den
Wonders Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 jeg er veldig takknemlig for alle svar dere har gitt meg oppgjennom åra. Alle diskusjoner og tips. Det har gjort min hverdag lykkelig, ja det kan jeg si Slik kjennes det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå