Gjest Pzzt Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Forslag til fine/kule frisyrer man kan ha, som er enkle å lage selv, når man har pannelugg og hår til nippelen?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Er det et mål? Hår til nippelen? Har nippelen blitt det man sier? Jeg har tydeligvis blitt gammel... 2
Gjest Pzzt Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Er det et mål? Hår til nippelen? Har nippelen blitt det man sier? Jeg har tydeligvis blitt gammel... Skjønte ikke helt hva du mente? Om målet mitt er å ha hår til nippelen? det er der allerede. Og det har det vært en stund, da jeg syntes det er en fin lengde. Hva har det med saken å gjøre? Spurte om frisyrer, ikke om du er gammel eller ei Endret 31. mai 2011 av Pzzt
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Skjønte ikke helt hva du mente? Om målet mitt er å ha hår til nippelen? det er der allerede. Vedkommende lurte på om det var en målestokk. Et mål, som i metermål. Hva er nippelen? Et grusomt ord som ser ut til å bre seg blant fjortiser.
Gjest Pzzt Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Vedkommende lurte på om det var en målestokk. Et mål, som i metermål. Et grusomt ord som ser ut til å bre seg blant fjortiser. Det er jo en pekepinn på hvor lagt hår jeg har, er jo stor forskjell på frisyrer man kan ha med kort hår vs 70cm langt hår Får starte å kalle det "brystvorter" da, siden nipler er så grusomt og fjortiss
Gjest sue84 Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 så mange koselige svar du fikk da Min lenke Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå