LilleMyMcLean Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Nå har SU-fristen gått ut, og det ser ut til at vi ender på 60 gjester til middag. Ca 15 stk har sagt nei - bryllupet er midt i fellesferien, så fult forståelig. Men likevel har jeg nå fått for meg at bryllupet blir "stusselig" med få gjester - at det er "teit" og sånt.. Bakerst i hodet vet jeg det at alle vi virkelig bryr oss om (og litt flere) kommer, og det er tross alt det viktigste.. det er invitert ytterligere 10-15 stk (litt løst) til kaffen. Det kan da vel bli en bra fest, sjøl om det ikke blir kjempemange folk? Er egentlig bare ute etter en liten pick-me-up, så jeg har en god innstilling til hele bryllupet, da blir det antagelig best også..!
Postkasse Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Åh, jeg synes 60 høers perfekt ut! Vi endte på 75, etter tilsvarende frafall, egentlig, og kunne egentlig tenkt meg litt færre for å rekke å snakke mer med alle. Jeg ville i hvert fall aldri tenkt at 60 gjester var få, eller tenkt noe negativt om det antallet - det høre flott ut Ikke tenk på det, bruk energien på å glede deg i stedet :D
Charleene Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Må flire litt for meg selv her da.. Vi blir 35-40 stk og syns det er mer enn nok, men folk er jo forskjellige heldigvis
Anglofil Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 60 er ikke mye folk? Okay, vi har tydeligvis forskjellige oppfatninger om hva "mye" er. Selv synes jeg bryllupet vårt med 42 gjester er en mer enn stort nok. Mvh Yvonne
LilleMyMcLean Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2011 Tusen takk, alle tre! Er helt utrolig hvordan litt sånn feedback kan hjelpe på innstillinga..! Blir nok helt knall - og som noen kommenterte; godt vi har forskjellig oppfatning om hva som er mye..! Kos dere i deres bryllup! =)
Frøken Mitzi Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Kjenner eg blir nesten misunnleg eg, med eit så perfekt antall gjestar. Tenk så mykje bedre tid du får til å snakke med gjestane, f.eks
Waterlilli Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Vi ender også på ca 60 gjester. Det viktigste er vel at de som betyr mest for dere deler dagen deres med dere. Uansett hvor mange gjester det blir. Nyt dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå