AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Hei! Etter noen mnd med et sunnere kosthold, og endel trening har jeg tatt ov endel kilo. Dvs ca 7 kilo. Har en vekt som viser fettprosent også, og den har blitt betydelig mindre den og. Men rundt livet er jeg bare 1 cm mindre! Åssen er det mulig? Jeg Er ganske rett i fasongen (er jente), men hvorfor går jeg ikke flere cm rundt livet? hmm...
Auri Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Har du målt resten av kroppen? Når jeg gikk ned og målte så målte jeg overalt; overarm, puppene, midjen, magen, hoftene/rumpa, lår og legger. Det tok lang tid, men når jeg la sammen målene, så var det forsvunnet ganske mange cm til sammen... Over en seksmånedersperiode var jeg gått ned ca. ti kilo, men "kun" 2.5cm over magen. Men kroppen min så HELT annerledes ut! Det er ikke mange cm som skal til før kroppen ser finere ut
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Siden du har en rett fasong er det meget mulig hele kroppen din har mistet bortimot 1 cm. Selv er jeg en pære og først går pupper og mage, så kommer rumpe og lår.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 TS her. Hmm, nei har bare målt magen. 10 kg og 2,5 cm rundt magen ja! -kanskje det jeg har målt på magen min ikke er helt bak mål allikevel da.. Så flott å få dette bekreftet.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå