FangeLiv Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg kløna veldig første gang jeg skulle overføre bilder fra min iPhone 3GS til dataen. I stedet for å overføre så synkroniserte jeg slik at alle bildene på "mine bilder" på pcen kom inn på telefonen. Er det helt umulig å få slettet alle disse bildene? Når jeg tar bilder med telefonen lagres jo de også under bilder, og jeg kan velge å slette dem. Men disse pc-bildene har ikke noe slett-funksjon ser det ut til. Noen som vet råd?
aluminium Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Nok en svakhet med iPhone. Du kan ikke slette bilder som ikke ligger i kamerarullen. Skal du fjerne dem må du først gjøre det på PCen, og deretter synce iPhonen...
FangeLiv Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Æsj. Jaja, jeg har hatt dem liggende der i over et år nå, så har lært meg å leve med det. Takk
Henkie Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Jeg kløna veldig første gang jeg skulle overføre bilder fra min iPhone 3GS til dataen. I stedet for å overføre så synkroniserte jeg slik at alle bildene på "mine bilder" på pcen kom inn på telefonen. Er det helt umulig å få slettet alle disse bildene? Når jeg tar bilder med telefonen lagres jo de også under bilder, og jeg kan velge å slette dem. Men disse pc-bildene har ikke noe slett-funksjon ser det ut til. Noen som vet råd? Albumet "Kamerarullen" styres av stedet hvor den ble opprettet, altså iphonen...mens øvrige album styres fra der de ble opprettet - altså pcen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå