AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Det irriterer meg litt. Jeg har ikke lyst at hele verden skal få opp på sin home-side at jeg liker bildet til per persen? Kan jeg stille inn et eller annet slik at andre folk ikke får se hva jeg liker eller kommenterer? (Unntatt det som kommer opp på min egen side da..)
Alopia Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Hvis du sletter handlingen på din egen profil med en gang etterpå - så skal ikke folk få det på home-siden sin? Tror det funker sånn;)
wahaj Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Brukerkonto - personverninstillinger - tror det er noe der man skal kunne stille på.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Hvis du sletter handlingen på din egen profil med en gang etterpå - så skal ikke folk få det på home-siden sin? Tror det funker sånn;) men når man liker ting kommer det jo ikke opp i egen profil..det er bare kommentarer og sånn? Uansett, er det sånn som du sier med kommentarer og slikt?
Alopia Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Jeg trodde det var sånn med liker også? Men dette blir ikke lagret helt øverst på profilen - må scrolle litt lengre ned på siden for å finne det? Veit ikke jeg - men sjekk det en gang du trykker "liker" på en ting det ikke gjør noe om folk ser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå