AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg skal reise med SAS, og har en del utstyr jeg ikke ønsker å sende i bagasjen. Reiser med kjæresten min, og vi har en laptop hver og en harddisk vi skal ha med. Jeg har i tillegg en kamerasekk full av kamerautstyr, så han må altså ha både min og hans laptop i sin sekk, inkludert den eksterne harddisken. Vi er rimelig sikre på at sekken hans vil veie under 8kg med alt dette i, men jeg lurer på om det går greit at han har alt det utstyret i en sekk?
SmallTalk Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Ja, ikke noe problem. Jeg har kommer meg gjennom sikkerhetskontrollen med 3 laptopper og x antall harddisker uten problemer. Ble ikke sett rart på engang.
Betty2 Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 ja, så lenge de ikke veier mer enn hva som er angit for håndbagasje. (regner med det er normal størrelse på laptoppene, så da vil ikke størrelsen ha så mye å si)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Har et spørsmål til - i kameraet har jeg et fulladet batteri. Jeg aner ikke så mye om batterier, men er ikke det sånn væske i det? Burde jeg legge batteriet i den vanlige bagasjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå