Gjest Beate Skrevet 30. mai 2011 #1 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva slags truse bruker du? G-streng, boxer, bestemortruse, hotpants, hipster, annet? Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Del Skrevet 30. mai 2011 25 år og g-streng, innimellom hipster, men syns egentlig bare det er g-streng som er komfortabelt å gå med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Ikke svar, det er sikkert tanta til Beate som lurer .... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. mai 2011 #4 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg bruker g-streng og hipstere, kommer an på dagsformen. Er 22 år. Endret 30. mai 2011 av Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Del Skrevet 30. mai 2011 Bruker som regel stringtruse når jeg er ute. Er jeg inne en hel dag går jeg ofte i boxer eller hipstertruse. Sover alltid i boxer eller hipster. Noen ganger i vanlig truse og. Synes ikke de er så fine, men jeg har noen fra tidligere som er veldig behagelige. Er forresten 23 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg er 20 år. Jeg bruker hotpants og hipstere, men har et par g-strenger som jeg bruker av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. mai 2011 #7 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg bytter mellom alle du nevner, unntatt bestemortruser. Alt etter som hva jeg skal, hva annet jeg har på meg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 30. mai 2011 #8 Del Skrevet 30. mai 2011 Alle typer, egentlig. Kommer an på anledning, f eks om jeg har tenkt å ha sex =) Sexundertøyet mitt, altså de superekslusive og de supersexy, er som oftest med tilhørende truse. Min siste kjæreste hadde fetisj for truser så da vokste den beholdningen, og holdningen til å bruke det - det ble min favoritt og! Nå er han eks da, så jeg håper min neste liker truser Hipster har jeg kanskje mest av da, synes det er mest flatterende og behagelig å gå i. String brukes nesten bare når jeg må, altså under trange bukser. Hotpants går jeg rundt i hjemme, når jeg vasker og rydder eller slapper av. Som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #9 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva er egentlig forskjellen på hotpants og hipster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 30. mai 2011 #10 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Kun G-streng og hipstere. Edit: Er 22 år. Endret 30. mai 2011 av Benedicte22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. mai 2011 #11 Del Skrevet 30. mai 2011 Stort sett hipstere. Jeg er gammel nok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #12 Del Skrevet 30. mai 2011 Hipstere og string kommer ann på hva jeg har på meg. En sjelden gang boxer om jeg er bhjemme en hel dag eller trener. er 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #13 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva er egentlig forskjellen på hotpants og hipster? Rett meg hvis jeg tar feil, men tror hotpants er litt lenger enn hipster, altså de går helt under rumpa og et par cm på låra, mens hipster er en litt stor truse, bred over hofta, men dekker nødvendigvis ikke hele rumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 30. mai 2011 #14 Del Skrevet 30. mai 2011 Rett meg hvis jeg tar feil, men tror hotpants er litt lenger enn hipster, altså de går helt under rumpa og et par cm på låra, mens hipster er en litt stor truse, bred over hofta, men dekker nødvendigvis ikke hele rumpa... Det stemmer, hipstere blir litt stringaktig med rumpen, dekker ca halve rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #15 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hipster og hotpants ps, trykk på "see on modell" for å få skikkelig bilde av hipsteren Endret 31. mai 2011 av Pialill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #16 Del Skrevet 31. mai 2011 Bruker lave hvite hipsters som dekker rumpa. Mellomting mellom hotpants/bestemortruse/hipsters. Finner de på lindex. Hudfarget g-streng når jeg går i kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #17 Del Skrevet 31. mai 2011 Bruker hotpants, hipsters og boxer. Stringtrusene er parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sevastra Skrevet 31. mai 2011 #18 Del Skrevet 31. mai 2011 19. Bruker til vanlig jenteboxer eller stringtruse. Når jeg slasker bruker jeg gutteboksere kjøpt på dressmann/Jack and Jones. De er så komfortable :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mri Skrevet 31. mai 2011 #19 Del Skrevet 31. mai 2011 18 år, bruker string til vanlig, og hotpants/truse/boxer når jeg har slappe inne-dager eller når jeg har mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lfcnino Skrevet 1. juni 2011 #20 Del Skrevet 1. juni 2011 Helt ut av det blå så ville jeg bare kommentere som gutt og si at personlig synes jeg det er døds fint med Hotpants & hipster på jenter. Merk dere at jeg skrev jenter sånn dere ikke skulle tro noe helt annet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå