Gå til innhold

26 år og jomfru - vurderer selvmord

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og jomfru!!!!!!!!!! Er det håp i helvete? Jeg blir så deprimert at jeg aldri får meg noe fitte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden kommer til å bli stengt mest sannsynlig, men vil gi deg råd om å fokusere på andre ting i livet så kommer "fitta" av seg selv..

AnonymBruker
Skrevet

du får registrere deg på c-date?

Gjest Gjest
Skrevet

En gang må bli den første, selv hadde jeg nok valgt å drite meg ut og være klossete foran ei dame, enn å bli helt emo og med det gjøre et dårlig selvmordsforsøk som å hoppe utfor en skrent og ende opp i en rullestol.

Lykke til!

Skrevet

du får registrere deg på c-date?

Jeg har prøvd den siden... jeg får faenikke napp.... KLEINT!!!!!! Jeg har ikke akkurat mojo kan du si... :( Jeg vurderer faktisk å kjøpe ei hore nå.

Skrevet

Prøv med litt sjarm og personlighet, så går det nok bra skal du se!

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes dating-coahcer. Kanskje verdt penga, siden du ant ikke har antennene helt oppe hva gjelder det andre kjønn?

Men det finnes da virkelig mer her i livet, enn å få seg fitte...

Skrevet

Gjør deg mer attraktiv og senk kravene, så får du deg et ligg ganske kjapt. Burde være greit hvis du er desp nok.

Skrevet

Tror nok det er ganske sterkt overdrevet med sex også, iallefall såpass at det er verdt å ta sitt eget liv for det..

Skrevet

Det finnes dating-coahcer. Kanskje verdt penga, siden du ant ikke har antennene helt oppe hva gjelder det andre kjønn?

Men det finnes da virkelig mer her i livet, enn å få seg fitte...

Bruk heller pengene på ei prostituert. Men vær nå en ordentlig mann og behandle henne bra.

Skrevet

Kjære Gjest Jan.

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...